Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Arkadaşımın kardeşi sin

Ne zordur bu durumun tarifi

Anlamazki kaderimin abisi

Yoktur bu işin tam çaresi

Nasıl olucam bu işin dahisi?

İstemeden ansızın ateşe atıldım

Kardeş gördüğüme anlamadan sarıldım

Belki duygularıma bir an yanıldım

Anlamadan kendi yalnızlığıma aldandım

Uçurumun en sivri kenarındayım

Belki yolun başı yada sonundayım

Bir karara bir şekilde varmalıyım

Bir an önce bu durumdan kurtulmalıyım

Çekincelerim beni yedi kemirdi

İçten içe tüm varlığımı bitirdi

Hala bi umut acaba gelir mi?

Yoksa uğramadan öyle gider mi?

Karasızlığımın şu an başındayım

Kararı verenin hep aklındayım

Onu incitmeden muhakkak kurtarmalıyım

Ona herşeyi geç olmadan anlatmalıyım

Şimdi cesaratli olmanın tam vakti

İpler elimde iken doğru kararın saati

Göster delikanlım zor anda asaleti

Herkes görsün sende bu marifeti.
 
Toplam blog
: 6
: 665
Kayıt tarihi
: 21.10.08
 
 

İstanbuldan 21 yıllık Ferit Gaziosmanpaşa' da yaşıyorum. Anadolu Üniversitesi Sosyoloji bölümü 1. sı..