Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

02 Nisan '10

 
Kategori
Resim
 

Arkadaşımın resim galerisi

Arkadaşımın resim galerisi
 

çok güzel,


Merhabalar,

Bu gün Milliyet Blog arkadaşlarımızdan olan Sevgili Firuzan Kök hanımefendinin Balçova Kültür Evi'nde açmış olduğu Resim Galerisi'ne gittim.

Aslında Firuzan Hanım bu galeriyi 29 Mart Pazartesi günü başlattı ve kokteyline beni de davet etti ama, davetine gidemediğim için bu gün gittim.

Galeride kendisi yokmuş, sanırım işlerinden dolayı galeride bulunamadı.

Ablam ve ben Firuzan hanımın resim galerisini gezdik, yapmış olduğu resimleri inceledik, hepsi çok güzeldi, çok beğendik.

Kendisine bizzat resimlerinin güzel olduğunu söylemeyi çok isterdim ancak olmadı, üzüldüm.

Firuzan Kök arkadaşıma buradan başarılarının devamını diliyorum.

Firuzan hanıma ait resimleri yayınlamayı istiyorum, inşallah başarırım.

Gönülden sevgiler her birinize,

Alyoşa, , ,

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...