Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '18

 
Kategori
Oyunlar
Okunma Sayısı
170
 

Arkadaşlar ile Heryerde Eğlenmenin Yolları

Arkadaşlar ile Heryerde Eğlenmenin Yolları
 

İster evde olun, isterseniz dışarıda… Arkadaşlarınız ile beraber yapacağınız sayısız etkinlik var. Genel de hep alıştıklarımıza devam ederiz ama bazen hayatımızda değişiklik yapmakta gerekiyor. Her dışarıda buluştuğumuzda gece eğlencesi yapmak yerine bazen sadece yemek eşliğinde bir şeyler yudumlayıp sohbet edilebilir ya da evde toplandığınızda yapabileceğiniz bir çok şey var. Hayatın her anını farklı renklendirmek gerekir, tadını çıkarıp monotonluktan uzak durun.

Monopoly
Kalabalık gruplar halinde oynanabilen ve süreç ilerledikçe daha da keyif veren bir oyundur. Belki gerçek hayatta sahip olamayacağımız ya da olmak için çok fazla çaba harcayacağımı mülklere sahip oluyoruz ve üstelik bunları hiç çalışmadan yapıyoruz. Bankanın size hediye olarak sunduğu paralarınız ile hayatınızı devam ettiriyor ve kiracılarınızdan aldığınız gelir ile geçiniyorsunuz. Oh ne güzel hayat, keşke gerçek yaşantımızda bu kadar kolay ve cezbedici olsa… Tabii, bu oyunda da batmak mümkün. Mülklerinizi mantıklı şekilde satmaz ya da mülk alırken sıralı ya da iyi gelir getirecek yerlerden almazsanız arada bir çok yere ödediğiniz ücretler sizi parasız bırakıp batırabilir, dikkat edin. Kalabalık bir arkadaş grubu olarak bir araya geldiyseniz, hayallerinizi bu oyunla gerçekleştirerek beraber güzel vakit geçirmek çok kolay.

Sessiz Sinema
Her ne kadar klasikleşmiş bir oyun gibi görünse de eğlencesi hiç bir yeni nesil oyun ile tartışılamaz. Şimdiler de ‘’tabu’’ olarak adlandırılan ve anlatmak istediklerinizin yasaklı olan kelimelerinin bir karta yazılı hali. Oysa biz senelerce anlatmak istediklerimizi konuşmadan, tamamen yasaklı hallerde ve sadece beden dilimizle anlatmaya çalıştık. Tabu da fazlası ile keyifli bir oyun ve tabii ki onu sessiz sinemadan ayıran noktaları var, onu da mutlaka deneyin. Karşılıklı iki grup olarak ayrılıyorsunuz ve karşı gruba anlatmak istediğiniz filmin sadece adını söylüyorsunuz. Sonra belirli beden dili hareketleri ile anlatmaya başlıyorsunuz. Bir den fazla kelime ise, tek tek kelimeleri bildiriyor ve sonra onları birleştirmelerini sağlıyorsunuz. Eğer verilen sürede bütün kurallara uyup, takımınızın seçtiğiniz filmi bilmesini sağlarsanız puan kazanıyorsunuz. Eski ama çok keyifli bir oyun, oynamaktan vazgeçmeyin.

Jenga
Çok nadir insanın evinde bulunan bir oyun gibi görünür. Heyecanı yüksek bir oyun olduğunu söyleyebilirim. Sıra kimdeyken devrileceğini merak ederken, neredeyse nefes dahi almıyoruz. Üst üste sırayla dizili olan tahtalardna birini seçiyoruz ve onu çekmeye çalışıyoruz. Anlatırken fazla kolay gibi görünsede aslında yapmanız gereken o tahtayı oradan çekerken kuleyi devirmemek. Eğer devirmeden çekebilirseniz, sıra rakiplerinize geçiyor. Kim devirecek, acaba ne zaman devrilecek derken heyecandan terlediğinizi hissedeceksiniz. Yeni oyunları denemek güzeldir, Jenga’da keyif verecektir.

PlayStation
Özellikle erkeklerin oynamak için uykusuz kaldığı bir oyun, kendi eşimden biliyoruz. Erkek arkadaşları ile bir araya geldiklerinde sabaha kadar gözlerini kırpmadan oynuyorlar ve bu durumdan fazlasıyla keyif alıyorlar. Hatta bir araya gelemediklerinde oynamak için özel akşamlar düzenliyorlar. Bir kadın olarak benim pek dikkatimi çeken bir oyun olmadı hiç bir zaman ama bu oyunun erkekler üzerinde ki hipnoz edici etkisini çok kez yaşadım. Şimdi kızlar diyorsunuz ki, onlar oynarken biz ne yapacağız? Çok basit, hazır onlar hipnoz olmuşken ve birbirlerini bile duymuyorlarken sizde kız kıza dedikodu yapacaksınız. Bu da bizim en keyifli eğlencemiz, değil mi ama?

Batak
İskambil kağıt oyunlarının en keyiflisi olarak bilinen bu oyunun bağımlılık yaptığı doğrudur. İnanılmaz keyiflendiren hırslı bir oyundur. Özellikle sürekli bir araya geldiğiniz çift olan arkadaşlarınız varsa tadından yenmez. Bir süre sonra pokerface olmaya ve oyunun kurdu olmaya başlıyorsunuz ve işte o zaman tadı daha da güzel oluyor. En az üç, en fazla dört kişi oynanan bu oyunun tek amacı ihaleye girip batmadan çıkmak ve bu durumda rakiplerinizi batırmak içinde elinizden geleni yapmalısınız. Genel de dört kişi oynanması tercih edildiği için o şekilde anlatacağım. Herkes on üçer kağıt dağıtılır ve kağıtlarda bütün semboller bulunur. Bunların içerisinden elinizde dizili ve sayı olarak en fazla hangi sembol varsa ( örn: sinek ), o sembolden ihaleye girerek kozunuzu seçtiğiniz sembol olarak belirlersiniz. Bu durumda kozunuzu attığınız her el kazanırsınız ama sizin kozunuzdan daha büyük koz atılmazsa… Ayrıca diğer sembollerden elinizde dört büyükler diye nitelendirdiğimiz A,K,&,J varsa bunlardan öncelikle A ( A’s ) atmalısınız ki el size dönsün… Daha bir çok püf noktası olan bu oyunu oynadıkça keyif alacak ve her zaman bir araya gelmeyi isteyeceksiniz.

Ve Lunapark
Asla yaşa bağlı olmayan tek eğlence merkezidir. Her yaşta gidilebilecek ve her şekilde eğlenebileceğiniz ışıl ışıl bir yer. Çocukluğumuzda beri gitmekten hiç sıkılmadığımız ve yaşlandığımızda bile gitmekten keyif alacağımız, aşk tazelemek ve ikinci bahar yaşamak için dahi uygun bir yer. Renkleri ışıltısı hele bir de kalabalık gidiyorsanız coşkusu paha biçilemez. Etrafta koşturarak bütün oyuncaklara binmek istediğinizi, bir elinizde dondurma bir elinizde pamuk şeker olduğunu hayal edin. Şuan gitmek istediğinizi hissediyorsunuz ve en yakın zamanda arkadaşlarınız ile böyle bir etkinlik ayarlayacaksınız. Çocukluğunuzu kaybetmeyin…

Kız Kıza Çıkmanın Tadı
Şimdi tabii ki karma grup halinde eğlenmenin tadı ayrıdır ama kız kıza çıkıp dedikodu yaparak bir şeyler içmenin tadı da tarif edilemez yani. Bazen vücudumuz resmen ihtiyaç duyar. Bir kaç kız arkadaşınız ile beraber gündüz ya da akşam fark etmez, bir araya gelerek yemek yemek, alışveriş yapmak, erkeleri çekiştirmek ve kutsal eğlence olarak bilinen dedikodu yapmak… Kadınların aslında mutlu olmak için büyük ihtiyaçları hiç bir zaman olmamıştır. Bu özel günlerde de geçerlidir, pahalı hediyeler ya da büyük sürprizler dikkatimizi çekmez. Genel de hatırlanmak ve bunu doğrultusunda küçük mutluluklar bize yeterli olur. Ama erkeklerin veremeyeceği şeyler arasında kız kıza gezmek ya da vakit geçirmekte bulunuyor. Kadınlar bazen kadınsal durumlarını karşı cinsle paylaşmakla tatmin olmayabilirler. Onları, yanı durumları yaşayan arkadaşlarına teslim etmek gerekir. Bu durumda da asıl eğlence kızlar arasında başlar. Kendinize ve arkadaşlarınıza zaman ayırın, eşiniz ya da erkek arkadaşınız zaten her an yanı başınızda olacaktır.

Peki Ya Erkek Erkeğe Takılmak?
Evet, biz kadınlar bir araya geldiğimizde mutlu oluyoruz ve kötü elektiriğimizden arınıyoruz ama ya erkekler? Onların bir araya gelmesi bir futbol musabakasından farksızdır. Konuştukları belli başlı şeyler olduğu için onların bizim kadar eğlendiğini zannetmiyorum ama onlarda kötü elektriklerinden böyle kuruluyorlar. Her bir araya geldiklerinde erkeksel konuşmalar, kadınların yanında rahat hareket edemedikleri için rahatlığın dibine vurmalar, playstation oynamalar ve tabi ki biraz da içkili sohbetler… Onların eğlenceleri kendinze özeldir ve onlarda mutlaka eşlerini ya da kız arkadaşlarını çekiştiriyorlardır. Erkeklere zaman bırakıp, bazen bizden uzak olmalarını sağlamak gerekir. Çünkü, biz kadınlar onları her an yanımızda dahi özleyebilir ya da güvende hissedebiliriz ama onların bizi özlemesi ve kendilerini olan güvenlerini tazeleyebilmeleri için erkek erkeğe vakit geçirmeleri geremektedir. Erkeklerin bağlarını ara ara rahat bırakmak hem size, hem ilişkinize hem de erkeğinize iyi gelecektir.

Ve Daha Bir Çok Eğlence…
Karma gruplar olarak, eşli, kız kıza ya da erkek erkeğe yapılacak evde veya dışarıda bir çok etkinlik var. Ancak bunların yanında sıra dışı, her zaman yapmayacağınız etkinlikler de bulunuyor. Mesela , grup halinde dans kurslarına gitmek gibi… Spor etkinliklerine katılmak, şehir gezmek, tatile çıkmak, resim yapmak ve benzeri gibi. Dans ederek kendinize ve etrafınıza beden diliniz ile bir çok şey anlatabilirsiniz. Hem sağlığınıza hem ruhunuza iyi gelecektir. Spor etkinliklerine katılarak bir gününüzü huzurlu geçirmenizi ve rahat hareket etmenizi sağlayabilirsiniz. Daha önce gitmediğiniz şehirlere giderek hatta bunu yaşadığınız yerin daha önce görmediğiniz sokaklarını keşfederek deneyebilirsiniz. Farklı kültürler ya da resimler görmek sizi rahatlatacaktır. Tatile çıkabilir, bir kaç günü grup halinde dinlenerek ve enerji toplayarak geçirebilirsiniz, biraz da alışveriş yapıp hatıra toplarsınız. Ve bunlar gibi daha bir çok yeni ve değişik etkinlik sadece araştırmalarınızda gizlidir.

Eğlenmek Aslında Herkes İle Kolay…
Arkadaşlarınız ile vakit geçirmek sizin kan akışınızı hızlandırıp yenilenmenizi sağlar. Yapacağınız her eğlenceli etkinlik yeni bir anı haline gelecektir. Bu sefer ne yapalım diye düşünmenize gerek olmamalı, yapılacak çok fazla şey var. Yeter ki biraz etrafınızı inceleyin. Kendinize ve çevrenize zaman ayırın, mutlu olduğunuzu hissedeceksiniz ve tabii ki her bir araya geldiğiniz zamanları ölümsüzleştirin. Fotoğraf çekmeyi unutmayın ve hep gülümseyin. İyi eğlenceler.

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Toplam blog
: 99
Toplam yorum
: 10
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 70
Kayıt tarihi
: 30.03.18
 
 

Merhaba :) Herkesin yazmaya olan isteği ve hayranlığı ile burada buluşabiliyor olmasından çok büy..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster