Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Arkadaşlar kardeş olur can olur ve bazen yok olur...

Arkadaşlar kardeş olur can olur ve bazen yok olur...
 

En güzel dostum için. Varlığın yeter yanımda olamasanda yürektesin


Ben yazmayalı uzun hatta upuzun bir zaman oldu :)

Neyse ki buradayım :)

Yıkılmadım ayaktayım ve yine dertlerimle baş başayım :)

Hiç de sevmem bu şarkıyı he nerden geldi aklıma bilemedim.

Canım arkadaşım SİNEM...

Ben ona kısaca SİN derim, anlamsız ama derim işte :)

Benden uzağa üniversite okumaya gidiyor ve canım benim yaaa çok özleyeceğim onu :(

Çok kavga ederdik aldığım hiçbirşeyi beğenmezdi, ama o ne giyse çok beğendim çok yakıştı derdim, çünkü 80 tane eşyayı bütün odaya dağıtır panayır gibi yapardı :)

Dağanılkığı geçtim gidiceğimiz yere geç kalırdık ve hayatta en nefret ettiğim şeydir gereğinden fazla beklemek...

Bekle Allah bekle Aşufteyi :)

Görende 1 saat sonra Harbiye'de konser verecek sanır :) Tamam bende çabuk hazırlanamam ama onun gibi de geç kalmam :)

Bir de çok dengesizdir ona güvenip iş yapılmaz 5 dakika sonra döner :)

Öyle y ada böyle 4 senemiz geçti :)

Çok kıskanıyoruuum kankacığımı yeni arkadaşlarından, tabi kaçıp kaçıp gidecğim ve eminim tanıştırdığı her arkadaşında en az 10 kusur bulacağım evet bunu yapacağım kendimi tanıyorum :)

Tamam bende sütten çıkmış ak kaşık değildim :)

Sigaralarını otlanıyor olabilirdim, Bilgisayardan kalkana kadar 30 kere bulaşık yıka dese de yıkamıyor olabilirdim, Kesinlikle onu dinlemeyip kendi istediğim şarkılarıda dinliyor olabilirdim :)

Komşuya kadar gidiyorum yemeğe bakmayı unutma dediği zamanlarda yemeği unutup yakıyor olabilirim ama sonra makarnayı da yapmam demiyordum o zaten kolay iş :)

Oynamayı çok seven arkadaşıma düğünlerde eşlik etmeyip hep yalnız bırakmışımdır :) oynarım ama beni kimse görmezken :)

Temizlik günleri aaa kanka ders çalışmam lazım ya ya da annemle Ayşegillerin mevlütüne gitmem lazım ya da adet sancım var derdim :)

Sonra kahkahalarımız meşhurdur az dersten atılmadık gülüyoruz diye:)

Hatta İngilizce öğretmenimiz sırf gülüyoruz diye o dersten bırakmıştı bize :)

Çok gezdik kar buz yağmur çamur fırtına lodos vızzz gelir bize :)

Yeterki gezelim görelim güzelim bak ben seni üzerim :)

 :) :) :)

Dahada neler var neler tek tek yazmaya kalksam ohooo ohoo :)

ohoooooooooo ohoooo oho :)

Ah bu aralarda son son geziyoruz canıııım arkadaşımla :)

Dediler Babaeski'de Demet Akalın varmış bastık gittik :)

Sonra içtik güzelleştik :)

Konser konser gezerdik nerede ne var bizden sorulur :)

Bizim grupta ele başıdır Sinem :) ve onunla yaşayan yaşlanmaz yeminle :)güler yüzlüm tatlı sözlüm badem gözlüm :)

Uzakta olsada yürekte taşırız biz dostluğumuza birbirimize olmayan vakti yaratırız.

Bak uyumuş bile gidip yanına yatayım :) Ama sabah kahvaltıyı umarım o hazırlar :)

Ben işe gidincede bulaşıkları yıkasın bi zahmet :))

Yarın akşamada düğün var gitti yine bi küçük altın :)

Okadar takıyoruz takıyoruz onlar takmazsa hayatlarını zindan ederim :) karartırım valla :)

Aşk da yok arkadaşımda gidiyor.

Onu çok özleyeceğim ve şu hayatta gerçek dost bulmak kolay değil,

Ağlayanla ağlamak gülenle gülmek kolay değil, dert paylaşmak mert olmak kolay değil.

Dostluğun dostunuzun kıymetini bilin.

Ayyy bilgisayarın önünde uyuyacağım saat sabahın 6'sı

Behlül kaçar, Fulya yatar :)

Belki rüyamda iyi birşeyler görürüm :)

En tatlısından tatlı ballı uykulaar :)

  

 
Toplam blog
: 21
: 819
Kayıt tarihi
: 16.03.12
 
 

Hayatımın beyaz atlı prensini bulamadım. Şu alışveriş siteleri var ya (isim vermiyorum reklam olm..