Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '06

 
Kategori
Blog
 

Arkadaşlar ne yaptık, farkında mısınız?

Arkadaşlar ne yaptık, farkında mısınız?
 

Milliyet Blog’a ne amaçla üye oldunuz? Buradan neler beklerdiniz? Sadece yazmak mı, öğrenmek mi, iletişim mi, kendinizi ifade etmek mi?

Bilemiyorum, hepimizin farklı düşünceleri vardı.

Ben daha çok toplumsal olayları dile getirip, maneviyattan ve paylaşımdan bahsetmeye çalışıyordum. Dilim döndüğünce, kalemim ve bilgim sınırında yazmaya çalışıyordum.

Bir gün geldi ki, benim yakından tanımadığım, yeğenimin arkadaşı olan bir gencin yardıma ihtiyacı olduğunu duydum. Durum çok acildi. Buradan sizlere duyurmaya çalıştım. Ama bu kadarını beklemiyordum. Milliyet Blog’tan sesimizi bu şekilde duyurup ta, bu gün bir cana can katılacağını düşünemiyordum.

Önce Melda destek verdi yazıma, siteyi kurdu, sonra Biberiye mektup fikrini ortaya attı. Ve sonrası çorap söküğü gibi geldi. Açelya’nın üstün çabaları, özlem.dem’in perde arkası çalışmaları, Sema’nın manevi desteği ve mektup gününe katılıp hatta katılmakla kalmayıp, her yazısının altına sitemizi yazan arkadaşlarla bu güne geldik. Lütfen kusurma bakmayın, hepinizin ismini yazamıyorum şu an. Çünkü beynim hala Ferdi artık para düşünemeyecek, sadece gayret edecek fikrini net olarak algılayamıyor. Ve darmadağın düşünceler içinde, kelimeler uygunsuz sıralanıyor şu anda.

Çünkü ilk yazıdan sonra aileyle görüşmeye başlayıp, onlara ben de bir umut vermiştim. Ve her şey o kadar yavaş ilerliyordu ki, üstüme bir de insanları boşuna ümitlendirdin, bak elinden bir şey gelmiyor düşüncesi yerleşmişti. Tutamayacağım bir sözü vermiş gibi huzursuzdum. Boyumdan büyük bir destek çabasına girmiştim. Bu düşünce her geçen gün beni kahretmeye başlamıştı.

Şimdi huzurluyum. Milliyet Blog ve buradaki emeği geçen tüm dostlarım, beni iki azaptan kurtardı bu gün. Ferdi ölüyor ve ben yardım edemiyorum düşüncesi.

Milliyet Blog ve buradaki tüm dostlar (perde arkası çalışan çok kişi olduğunu biliyorum aranızda) hepinize sonsuz teşekkürler. Klavye başında çok büyük bir sivil toplum örgütlenmesi sağlandı. Ve bu bir canın yaşaması için umut oldu.

Başta Milliyet Blog çalışanları olmak üzere, destek olan herkese sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.

 
Toplam blog
: 240
: 1628
Kayıt tarihi
: 18.08.06
 
 

Zamandan şikayet ederken, ne kadar hızlı aktığını fark edemeden geçmiş yıllar. Kırklı yıllar, kır..