Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '07

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Arkadaşlarımın yorganı yanıyor!!!

Arkadaşlarımın yorganı yanıyor!!!
 

Artık havalar ısınmaya başladı, yakında buram buram terleriz fazla yağış olup şöyle sıçan gibi ıslanmayı özledim, yağmurlu bir pencere önünde sıcacık, tavşan kanı bir çay içmek hayal oldu…

Hatta hızla geçen arabaların bile beni ıslatmasını ve benim onlara söylenmeye bile razıyım, yakında haberlerde yine başlar falan yerde orman yangını şu kadar kızıl çam ormanı kül oldu , yangın kontrol altında… Olsa ne yazar olmasa ne… Yanan yanmış, güzelim ülkemin akciğerleri sönmüş artık o boşalan yerlere dikerler bölük bölük apartmanları müjdeler olsun…

Bir Çanakkale gazisinin (sanırım yakın bir tarih de vefat etti) Gelibolu’ daki orman yangınında ormanı yok eden yangın sonrası söylediği bir söz varmış bende dün öğrendim bir arkadaşımdan;

-"Arkadaşlarımın yorganı yanıyor" demiş…

Bu ne güzel bir benzetme, bu ne incelik

Duyduğum anda içim de bir şeyler kırıldı tuzla buz oldu..

Lütfen hepimiz daha özenli olalım, ilerde o yorgana bizlerinde ihtiyacı olacak..:)

Sevgi ile kalın efendim…

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..