Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '09

 
Kategori
Blog
 

Arkamda biri mi var? Kedidir o kedi...

Arkamda biri mi var? Kedidir o kedi...
 

MB’nin Oray Eğin’i kim sizce?

Ne zor. Ne gereksiz bir soru şimdi bu.

<ı>

<ı>Durduk yere polemik başlatmak değil niyetim… Farz edin ki sesli düşünüyorum, varsayın ki düşünmeden konuşuyorum…

<ı>

Can Dündar’ı, Ayşe Arman’ı, Ahmet Hakan’ı kim deseydim… Cevaplamak daha kolay olacaktı.

İdolü Hasan Pulur olan var mı?

İdolü Oray Eğin olan var mı?

İki soruya da “evet” diyen arkadaşlar olması normaldir.

***

Kim ne derse desin bal tutan parmağını yalar, karnı doyunca etrafındakilere de ikram eder…

***

Ben yemedim sen ye!

Ben yedim sen de ye!

Yemiş kadar olduk çok şükür…

***

Sizin yakın akrabanız yaygın gazetelerden birinde yönetici olsa, siz de o gazete de köşe yazıları yazmaya başlasanız…

Kendiniz için “torpilli” diyebilir misiniz?

Çok sıkışırsanız “bazı yerlerde tanıdıklarım var”, “arkam var” der geçersiniz!

***

Ejderha olsanız, ağzınızdan burnunuzdan ateş çıksa, arkanızda kimse yoksa kaç para?

Ağzınızla kuş tutsanız, hadi ağzınızla iki kuş tutsanız… Kuşu ağzınızla değil de başka bir tarafınızla tutsanız… Kuş olsanız… Arkanızda kimse yoksa kaç para?

***

Metrodaki adamın hikâyesi çok yazıldı, çizildi, tartışıldı bize pompalanan ana fikir şu oldu; “<ı>dünyanın en iyi müzisyeni, dünyadaki en iyi müziği çalarken, önünde durup, dinleyecek bir dakikamız dahi yoksa başka neleri kaçırıyoruz acaba?

Peh!

Dünyanın en pahalı kemanıyla, dünyanın en iyi müziğini metroda yaparsanız… Dilenci zannedilirsiniz!

Dünyanın en ucuz kemanıyla dünyanın en kötü müziğini, dünyanın büyük konser salonunda yaparsanız, biri de biletleri 100 dolardan satarsa! Ayakta alkışlanırsınız…

***

Öksüzün karnına vurmuşlar arkam demiş!

***

Herkes yazar, herkes anlatır, herkes kurgular… Herkesin kendine has üslubu vardır… Herkesin yazıları beğenilebilir…

Bunların hiçbiri önemli değildir...

Önemli olan sürekliliktir!

Önemli olan istikrardır!

***

Dayınız yoksa da bunların hiçbiri işe yaramaz!

***

Temel hamama gitmiş. Peştamal yerine beline gazete sarmış. Sebebini soranlara cevap vermiş: Medya her şeyi püyütüyo!

***

Önüm, ARKAM, sağım, solum sobe….

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..