Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '10

 
Kategori
Futbol
 

arkası gelmez dertlerimizin!!!

arkası gelmez dertlerimizin!!!
 

gülmeye devam


ACİL REVİZYON

Beni muhalefetten olduğumu düşünerek acımasızca eleştiren Fenerbahçeli’ler neredesiniz?

Sizce hangimiz daha çok Fenerbahçeli. Allahtan ki bütün olacakları önceden yazıyorum yoksa bazıları gibi skor yazarı olmayı asla istemem.

Benim işim Aykut Kocaman’a karşı olmak değil sadece onun Fenerbahçe teknik direktörlüğüne geliş şeklinin yanlışlığında idi. Kısa zamanda yaptıklarından dolayı Aykut Kocaman’ı tebrik ediyorum. Transferlerde çok etkili olduğunuda kabul etmek durumundayım. Her iki kanadada aldığı oyuncular hızlı, atletik ve aç oyuncular zaman içinde tecrübe kazanacaklar ve Fenerbahçe’ye faydalı olacaklardır. Aykut Kocaman Fenerbahçe’yi seviyorsa derhal ipleri eline almalıdır. Acı ilacı Fenerbahçe’ye içirmelidir. Bu Alex, Daevid, Baroni ve Bilica’dan Fenerbahçe derhal kurtulmalıdır, çünkü bu oyuncularla tempo yapma şansın olmadığı gibi ön liberondan birisi Baroni olursa bu takımı ileriye götürme şansında yok. Bu 4 oyuncuyu Brezilya’dan yapacağın bir transferde kullanabilir yada mevcut durumlarına göre sözleşmeleri karşılıklı olarak feshedebilirsiniz. Alex ve Daevid zaten fazladan oynadıkları için kendilerine ödeyeceğimiz yüktende kurtulmuş oluruz. Aykut Kocaman ikinci yarıda Alex’i oyundan çıkartarak gerçek devrime başlamıştır. Ancak futbolda dün yoktur bu oyuncuları oyundan çıkarmak yetmez kulüple vedalaşma zamanı gelenlerle derhal yollar ayrılmalıdır. Orta sahaya Emre’nin yanına yakışacak bir iki futbolcu alınmalıdır. Aksi takdirde Fenerbahçe’nin başı çok ağrır. Yinede panik yapmaya gerek yok. Fenerbahçe’nin sakat oyuncuları döndüğünde takım düzelecektir. İllaki on tane yabancı bulundurmayada gerek yok madem 6+4 olmuyor o takdirde gönderin Alex ve Daevid’i takımın cebinde 6 milyon euro kalsın. EE Guiza zaten yolcu. Baroni ve Bilica’yı satabilir yada takasta kullanabilirsiniz.6+2 yeterli ekstradan iki yabancı daha bulundurmanın bir anlamı yok ve bunun için kadroda gerekli revizyon yapmaya hala fırsat ve zaman var. Aykut Kocaman bu fırsat ve zamanı değerlendirip iyi bir forvet orta saha ve stoperi bu kısa sürede derhal kadrosuna katmayı başarmalıdır. Yoksa kendi sonunu hazırlamış olur ki buda dört ayı geçmez.

Ve gelelim BÜYÜK BAŞKANIMIZA!

NASILSIN MUTLU MUSUN? Sana güvenilmez bir insansın demiştim. Çok şükür beni yine yanıltmadın. Takım şampiyonlar liginden elendi tıpkı Kiev’e karşı elendiğimiz gibi bu saatten sonra gerekli transferleri yaparsın artık. O zamanda böyle yapmıştın.Ben Aykut Hoca’yada yazılarımda bu müsibetle karşı karşıya kalacağını belirtmiştim. Ne oldu değerli Aziz Yıldırımcılar hala bu başkanı bize karşı nasıl savunacaksınız. Ya bence Aykut Kocaman yeni santraforu beklemeseydi yenisi gelinceye kadar bir iki maç kendisi oynasaydı Hey gidi Aziz Başkan hey helal sana yine GEREĞİNİ YAPTIN. Tıpkı sezon sonunda söz verdiğin gibi.

Yazı acil kaleme alınmıştır.Açıklamalarımızın yüzeyselliğinden dolayı özür dilerim.

Asu gizli

 
Toplam blog
: 13
: 1798
Kayıt tarihi
: 28.09.08
 
 

Bendeniz 28.03.1977 yılında İstanbul'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi İstanbul'da tamamladım. Li..