Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '09

 
Kategori
Futbol
 

Arogenes ve Güiza!

Arogenes ve Güiza!
 

Güiza. Bu forma sana yakışıyor mu?


Vay Fenerbahçe’m ne hallere gelmişsin. Açık ve seçik söylüyorum ki bu takımı yönetenler en başında olmak üzere yöneticiler dahi doğru dürüst bir iş yapamamışlardır. İlk önce Avrupa’da adımızı duyuran bir antrenörü kovup Arogenes gibi bir ihtiyarı takımın başına getirmek bence yanlıştı.

Güiza gibisini Türkiye’de futbol oynatmakta yanlıştı. Ne demeye getirdiler bunu da anlamış değilim. İkinci devre başladığından bu yana Fenerbahçe’nin 3 maçta 1 golü vardır.

Takım liglerin en kötü dönemini yaşamaktadır. 3 maç 270 dakika ise bu zaman için de 1 gol atabilmiştir.

Fenerbahçe geçen yıllarda elinde ki bazı değerli futbolcuları da elinden kaçırınca beklenmedik sonuçlar almaya devam etmektedir. Bunda şaşırmamak lazımdır.

Koşmuyorsan kazanabilir misin?

Mücadele etmezsen de kazanabilir misin?

Veya rakibine üstünlük kurman için elinde ki fırsatları değerlendiremezsen kazanman mümkün müdür sizce?

Bugün bunların hiç birini yapmamıştır Fenerbahçe futbol takımı.

Yenilgiye çanak açmıştır kısaca.

Hayırlı uğurlu olsun.

Üzülmüyorum. Bilakis seviniyorum. Neden mi? Bu takımın şampiyon mu olacağını sanıyorsunuz. 270 dakika zaman içersinde yalnızca 1 gol atabiliyorsan bunun sebebini açık, açık düşünmen gerekiyor.

Halen iddia ediyorum Türkiye’nin en iyi kadrosu Fenerbahçe’de var. Türkiye’de oynayanların içersin de en fazla parayı da alanlar bu futbolcular. Allah aşkına Güiza’nın ligde kaç golü vardır. Ki bu futbolcu İspanya liginin gol kralı olarak Fenerbahçe’ye transfer edilmiştir. Bu böyle olunca Fenerbahçe bu yıl boyunca kaç gol atabilmiştir ve kimler tarafından atmıştır. Güiza’nın bu goller de payı kaçta kaçtır.

Oynarsın kaybedersin ama şampiyonluk için ümidin vardır. Sezon sonuna kadar bu ümidi taşırsın. Haftalar ilerledikçe eleştirilerini olumsuz veya olumlu yaparsın ama şampiyon olamazsan da ayakta alkışlarsın. Takımını bağrına basarsın. Geçen yıllarda takımın mağlup döndüğü her maçta taraftar takımına sahip çıkmış ve her seferin de futbolcularına moral vermiştir. Futbolcu da her seferin de hakkını vermek için mücadelesini yapmıştır. Benim gördüğüm kadarıyla artık Fenerbahçe acınacak hale gelmiştir. Ben de bu satırlar da yazacak bir şey bulamıyorum.

Hakemleri eleştirmiyorum. Eğer hata yaptılarsa onların ayıbı derim.

Açıkçası ruh denilen şey kalmamıştır. Ruhu olmayan bir takımın neyini eleştireceksin.

Çünkü artık bu futbolla bir yerlere gelemeyiz.

Bakınız. Aziz Yıldırım ne demişti. “Bu takım en kısa zaman da dünya takımı olacaktır!”

Olacak mı?

Olur olur. Arogenes ile Güiza bizi dünya takımı yapacak.

Bu blog Canlı Maç Anlatımı sayfamızda da yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..