Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '20

 
Kategori
Haber
 

Arşiv odası

Arşiv odası. BBC kayıtlarını dinliyorum arşiv odası diye bir seri var. Duygu ve düşüncelerimin tümünü ilgili mevzuat gereği paylaşamıyorum ama İngiltere’nin Türkiye’yle ilişkilerinin güçlü olduğunu biliyorum.

 

Seride daha çok sol ağırlıklı kişiler anlatılmaya çalışılmış. Doksan dört seçimlerindeki Refah yükselişini sanki bu Millet böyle bir hatayı nasıl yapar izlenimini edindim. Kısa dalgadan BBC’nin ve farklı Ülkelerin Türkçe yayınlarını uzun süre dinledim.

 

Şimdi onları sosyal medyadan takip ediyorum sağdan sadece Süleyman Demirelli Abdullah Gülü gördüm. Arşiv odasında Erbakan Türkeş ve Özal’la ilgili belgesellere rastlamadım sadece Adnan Menderesin uçak kazası vardı acaba belgesellere Adnan Menderesin Öğrencileri kıyma makinelerinden geçirerek Asfaltların altına kaynak yaptığı yalan haberlerinden bir belgesel yapsalardı bende dinlerdim.

 

Her şeyi yazamıyoruz ama çok ilginç tespitlerim oluyor. Keşke eski kayıtlarından 1950 Yıllarında Adnan Menderesle ilgili haberleri dinleyebilsem eski kayıtlara ulaşmak çok zor şöyle eski arşivci bir büyükle Allah beni tanıştırmayı nasip etsin TRT BBC ve Türkçe yayın yapan farklı ülkelerin kayıtlarına rastlamış olurum arşiv odası kayıtlarına devam edeyim.Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..