Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '19

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Arşivde Görev Yapacakmış

Dün haberleri okurken hafif zihinsel engelli bir gencin haberine rastladım. Önceleri bakım evindeymiş sonra kendini geliştirince işe alınmış. Ama benim hemen dikkatimi çeken arşivde görev yapması oldu. Bu size bir şeyi anlatıyor mu. Merkezi ve yerel idarelerde, binlerce engelli çalışıyor. Elbette göz önünde sahada çalışan arkadaşlarımız var. Ama bu arkadaşımız gibi fazla göz önünde olmasın denilip kıyıya köşeye alınan arşiv ve farklı yerlerde çalışanlar da var. Neyse en azından çalışıyorlar ve kimseye muhtaç değiller ama arşiv deyince kafamda bir şimşek çaktı paylaşmak istedim. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..