Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Arslanzade

Arslanzade
 

 "Kalbe giden yol mideden geçer." 

                         Atasözü

               11–17 Ekim 2012 tarihlerinde gerçekleştirilen Edirne Kitap Fuarı’na davetli olarak katıldım. Önümdeki masada kitaplarım…Dalgın dalgın uzaklara baktığım anda elindeki Arslanzade markalı paketle Arif Meriç olduğunu sonradan öğrendiğim kişi, yanımıza geldi. Arkadaşlarıma ve bana ürününden sundu. Ayaküstü söyleştik. Kendisine kitap armağan edildi.  Bizi işyerine davet ederek vedalaşıp ayrıldı.



               Bu ziyaret, elbette ki beni bir şair ve yazar olarak duygulandırdı! Aynı gün akşamı  Belediye Dükkânlarındaki ARSLANZADE  adlı iş yerinde Meriç’i ziyaret ettim. Atatürk’ün hemşerisi, deniz gözlü, güleç yüzlü ve cana yakın Arif Meriç, davranışlarıyla göz ve gönül doldurdu! Müşterilerini de etkilediği kanısındayım.

                Ürünlerini oldukça kaliteli buldum. Edirne’nin 150 yıllık tarihsel lezzetleri; badem ezmesi, lokum türleri, bademli Kavala kurabiyesi, Osmanlı kallavi kurabiyesi, tarihi deva-i misk ve Osmanlı sultan macunu ve Hadise gibi adlarla Arslanzade markası  piyasada yoğun talep görmektedir. On merkezde satışa arz ettiği bilgisini edindik. Bol müşterileri olması ve esenlik dileklerimle aşağıdaki şiirimi armağan ediyorum:

 

                                               ARSLANZADE ÜRÜNLERİ

                - Akrostiş -

Arslanzade, bambaşka damak tadı

Rahatça tanınır Meriç soyadı.

Sevgi de saygı da eksilmez onda,

Lokumu bambaşka, nefis tadında!

Alışanlar için yemek, tutkudur

Namıyla üretim gerçek utkudur.

Zarif ambalajda badem ezmesi,

Alana huzurdur bir bir yemesi.

Devai-i misk, kallavi ve kavala

Edirne’de olduğunuzu anla.

 

Ürünleri yoğun talep görmekte,

Renk uyumlu macunlar bilinmekte.

Üretimde sağlık ön plandadır,

Nitelikli sıvı hemen kandadır.

Layık olmak, ticarette esastır

Ehlinin elinde sabır mı sabır!

Resimlere bakar okur ve yazar

İntizamlı raflar apayrı pazar…

 

        Muhsin DURUCAN

                        *

                                              muhsindurucan@hotmail.com

 

NOT: Fotoğrafları da slayt görünümünde aşağıda izleyebilirsiniz.

 

 

 

 
Toplam blog
: 782
: 1295
Kayıt tarihi
: 18.08.08
 
 

Kırşehir Erkek İlköğretmen Okulu'nu, İzmir Buca Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümünü, İstanbul Çapa M..