Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '14

 
Kategori
Blog
 

Artık Ahmet Balcı değilim!

Askerde bunun cezasını çektim!

Telefon santral operatörüydüm!

Tuttum gerçek ismimi verdim arayan kızlara!

Altı arkadaş mahlas kullanıyordu!

Kimi Tayfun, kimi Yıldırım, kimi Levent!

Şikayet gelince " komutanım böyle biri yok bizde! Denizcilerde olabilir!" diyordum!

Bu kez ben yakalandım!

Manyak arkadaşım son rakamı 3 çevireceğine gitmiş 4'ü çevirmiş!

Harekat Şube Müdürü!

Hemşerimdi! Uyarmıştı beni!

"Bak Ahmet; burada santralcıların kız arkadaşları oluyor, şikayet geliyor sonra ceza alıyorlar! Haberin

olsun ha!"

"Olur mu komutanım. Ben yeni evli gelmişim buraya! Yapmam öyle şeyler!"

Tabi açmış telefonu!

"Ahmetle görüşecektim!"

"Buyur ben Ahmet!"

"Sesin boğuk geldi de tanıyamadım!"

"Üşütmüşüm de!"

"Tabi üşütürsün! Gecenin ikisinde komutan iskelesinden denize atlarsan üşütürsün!"

Bunlar olurken ben içtimaya katılmak için bölüğe gidiyordum!

Postası koşarak geldi!

"Ahmet, seni komutan çağırıyor!"

İçim cız etti! Anladım bir terslik var!

Odasına girdim ki elinde telefon biriyle konuşuyor!

"Hah Ahmet de geldi! Veriyorum al konuş!"

Kimle konuşacağım?

Paralel telefonu işaret etti! Kulağıma dayadım ; alo dememle dizlerimin bağı kesildi!

"Nerdesin ya! Manyak arkadaşın beni işletiyordu az kalsın!"

Komutan hem dinliyor hem işaret ediyor!

"Konuş konuş!"

"O çok şakacıdır Jale! Yeni geldi!"

"Hemen anladım sen olmadığını!"

Neyse uzatmayayım; büyük bir ceza bekliyordum! Ondan değil de bizim bölük komutanından!

Şimdi bu gider bizim komutana söyler bu olayı! Bizimki Allah'tan arıyor bana ceza kesmeyi!

Paçayı kurtardım ama bir de bana sorun!

Yani ben şimdi Alp Er Tunga olsaydım yakalanır mıydım?

"Oğlum Alp Er Tunga var mı sizde? Onu arıyorlar!"

"Yok komutanım! Öldü o! (ya da terhis oldu!)

Derdim yani!

Bloglarda da mahlas kullanacağım!

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..