Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Artık Anla

Artık Anla
 

Kardelen Ayşe


Artık Anla

Beni ülke sorunlarına karşı duyarsız sanıyorlar. Değilim.Haa bakmıyorum artık haberlere. Dinlemiyorum... Kötülük, kötülüğü getiriyor kalbime. Uzak duruyorum.

Ne diyebilirim?..Herkes en çok kendini seviyor. Kendi çocuğu, kendi ailesi, kendi ırkı, kendi vatanı...İşte böyle...

Senin kızdığında aynısını yapıyor. Neden kızıyorsun ki?

Önce ''Can'' deniliyor.Diğerinin canı çıksın.

Bütünü sevip kucaklamıyor kimse. Arap'ı, Kürt'ü, Yahudi'si, Ermeni'si, Amerikalısı, Rus'u... ''Hepsini sevin'' demiyor mu ''İlahi Sevgi'' bize? Şöyle zamanda da herkes dindar kesilir nedense.

Ne istiyorsun? Ben de mi katılayım bu kervana? Kümesteki tavuklar gibi didişmeye...

Anla artık, bütünü sev.

Japon'un yaptığı aleti kullanıyorsun, İsviçre saati kolunda, senin harika halın Amerikalının duvarında...Ha, Kürt'e gelince... Damadın ya da gelinin olmuş evinde. Kaynaşmışsın böylece...

Nedir bu didişme?

Sevmek sadece kendi çocuğunu, kendi ırkını, kendi toprağını sevmek değildir. Kavzamak hepsini yeri geldiğinde...

Artık anla!..

Küçük bu dünya. Bir bütünüz, insanız içinde...

Bir yanardağ etkiledi hepimizi. Afrikada kesilen ağaçlar çökertir çiğerlerimizi. filistinde ölenler, doğuda ölen kardeşlerimiz yaralar kalbimizi...

Neyi paylaşamıyoruz ki?

 
Toplam blog
: 14
: 359
Kayıt tarihi
: 06.07.08
 
 

1985-86 D.Ü. Eğit.Fak.Edebiyat bölümü mezunuyum. Gündelik hayatı olayları irdelemek, var olan kalıpl..