Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Artık beni beğenmiyor...:((

Artık beni beğenmiyor...:((
 

Ahhh ahhh bizimki nihayet baklayı ağzında çıkardı...Galiba tehlike çanları çalmaya başladı.

Canısım dedim,erkeğim dedim ,biricik aşkım dedim... Ama o artık beni beğenmez oldu !... Halbuki daha bir kaç ay evvel " ben seni her halinle seviyorum, nohutlu pilavım" bile demişti.

Şimdi de dün " sen bugünlerde çok kilo aldın, adeta davula benzedin" demez mi? Vah bana vaylar bana...Ben nereye gideyim şimdi? diye düşünürken arkasından da kendini çok bıraktın, iyice bakımsız kezbanlara benzedin diye eklemez mi?

İşte o andan sonra sanırım azıcık kendimi kabettim:) Başladım saymaya; sen biliyorsun ki ben hastayım,zaten her yerim ağrıyor...sen gidip neleri düşünüyorsun. Benim kendime bakacak halim mi var. Sen artık beni beğenmiyorsun...üüüüüüüü ( burada ağlar gibi oldum)...Hemen lafı değiştirmeye çalıştı. İşte sen güzel olmayı, bakımlı olmayı seversin, biraz dikkat etsen kendine daha mutlu olursun v.s. v.s.

Sonra düşündüm tabii ki aslında haklıydı. Ben hep bakımlı ve güzel olmayı sevmişimdir. Buradaki dostlarım da beni MB nin ikinci "kokoşu" bile ilan etmişlerdi. Ama ah bu kortizon yok mu, beni şişiriyor ve dolayısıyla bende moral sıfıra iniyor. Aynalara küstüm desem yeridir ama silkinip kendime gelmek gerekiyor hem de acilen.

Hani dedim kendi kendime, sen ki bayanlara hep tavsiye edici yazılar yazarsın, "aman süslenin,aman kendinize bakın, azıcık kikirdeyin"...Ama derler ya " terzi söküğünü dikemezmiş" vallahi aynı duruma düştüm ama bir yolunu bulmam lazım.

Bu sabah ayardır ilk defa makyaj yaptım ve daha özenli giyindim, aynaya baktığımda "ehhh fena değilsin" der gibi geldi bana. Olmazsa doktor kontrolünde kilo vermeye çalışacağım.

Son olarak, siz benim gibi yapmayın ve hep bakımlı ve güzel olun...

Sevgimle...




 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..