Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '07

 
Kategori
Blog
 

Artık benim de bir işim var...

Artık benim de bir işim var...
 

Kaldırım mühendisliğine paydos artık.
Boş gezenlerin maaşlarını dağıtmaya da.
Öff... be burası kahve mi beyler ne gürültü yapıyorsunuz da demem
Batakta yenile yenile gazoz ağacına da dönmem.
Kahveciyle birlikte kahveyi de açmam bundan böyle!
Çünkü artık benim bir işim var...
Bugün gelemem kusura bakmayın, yarına belki olur.
Artık ben de bir iş sahibiyim.Avare etmeyin adamı.
Daha yorumlarımı okuyacağım.Onlara cevap yazacağım özenle.
Benim yazılarımı okumuş, blogtaşlarımın sayfalarına girip yazılarını okuyacağım. Yoksa çok ayıp olur.
Çok işim var çok...

Beni kahvede bekleme kaptan. (Kendileri batak arkadaşım, aynı zamanda kayınçom)
Elli ikiyi başkası karsın.
Çok işim var çok...
Günlük gazeteleri okumalıyım. Okuyucuma çok ayıp olur.
Okuyacağım kitaplar bekliyorlar, beni sabırsızlıkla..
Paydos artık öğle uykularına...
Çekilecek fotoğraflarım var daha.
Bir cüzdan gibi yanımda taşıyorum, kaçmasın o güzel anlar diye.
Mutluluğun resmini de çekerim belki bir gün..
Hızır Ali arkadaşım, iki de bir beni çağırma rakı sofralarına.
Daha çok işim var... çok...
Sahi birde sarhoşluk üzerine mi bir blog yazsam.
Mehmet Kemal’in. "Öğle rakıları" tadında...

Benimle tek parmakla yazdığım için dalga geçen Arif arkadaşım, kaç bloğum olduğundan haberin var mı? (Daha bloğun ne olduğunu biliyor musun bakalım!)

Eh. Artık müsaadenizle yapacak çok işim var çok.
Görüşmek üzere...

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..