Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '14

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Artık bülbül ötmüyor!..

Artık bülbül ötmüyor!..
 

“Twitter, miwitter hepsinin kökünü kazıyacağız” dedi, hayaldi gerçek oldu!...

Artık o mavi kuşun kanadı bilmem kaçıncı dünya ülkelerinde bile rastlanmayacak bir biçimde kırıldı. Bu rezilliği dünya basını “FAVORİLERE EKLE”rken, “Uluslararası camia benim için hiç önemli değil” söylemleri “RETWEET” rekoru kırdı. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ün “YANITLA”ması da bir şeyleri de değiştirmedi ve ülke adeta “…DAHA FAZLA” ne olabilir sorusunu sormaya başladı.

E peki bu kadar kısıtlayıcı, bu kadar net tavır var bu konu hakkında da o uygulamanın yürürlüğe girmesini onaylayan Abdullah Gül neden illegal yollardan ayar yapıp twit atmayı sürdürüyor? AK Partili bir belediye başkanı, koskoca Başkent’in yerel yönetiminin başında ki zat neden pişmiş pişmiş “Ben DNS ayarlarını değiştirdim. Twitter’a girebiliyorum” açıklaması yapıyor. Padişah’ın fermanına en yakınındakiler uymadı mı kelle giderdi şimdi ki padişah kimin padişahı o zaman bu soruyu sorarlar adama…

Bu uygulama belki bu yazı yayımlanıncaya kadar değişecek. Belki eskisi gibi DNS ayarlarıyla oynamamıza gerek kalmayacak ancak olan çoktan oldu. Dünya DNA’yı değiştirmeyi bulurken biz ancak DNS’yi değiştirebildik…

Bir bakan düşünün “Başbakan’ın eleştirildiği, hakaret edildiği bir sosyal medya için girişimler yapılmalıydı” açıklaması yapabiliyor. E o zaman muhalefet partilerin seçim meydanlarında ki insan kalabalığını benzinle yakın muhalefet liderlerini ve vekillerinin de kellesini alın!.. Madem eleştiri kaldırılmıyor bu ülkede, madem insanlar sadece belli kişiler gibi düşünmek zorunda bırakılmak isteniyor o zaman DEMOKRASİ naraları atmasın kimse.            

Sesi çıkanı susturmak nereye kadar? Kusura bakılmasın da herkes düşünce özgürlüğünü CUMHURİYETTEN itibaren dile getirirken 8-10 yılda hiçbir şey değiştirilemez. Benim gibi düşünmek zorundasın diyen kim olursa olsun buna karşı çıkmakta benim hakkım benim görevimdir. Kim benim gibi düşüneceksin diyorsa bu vatanın çıkış kapıları orada, yüzde bilmem kaçlar da buralarda. Alırsınız yüzdelerinizi bol bol düşündürürler sizi!...

Yazının son bölümünde de twitter kuşuna ithafen uyarladığım bir dizeyi sizlerle paylaşmak istedim. Bu şok uygulamayı duyduğum anda aklıma gelen o şarkıyı;

Artık bülbül ötmüyor
Abdullah Gül dolu pencerede
Yalnız hatıran kaldı

Ah boş çalan çerçevede

 
Toplam blog
: 59
: 324
Kayıt tarihi
: 19.04.12
 
 

Çocukluğumdan itibaren sadece izlemeyle yetindiğim haberlerin artık içerisinde bir birey olarak d..