Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Artık büyüdüm

Artık büyüdüm
 

Mutluluk?

Mutluluk nedir?

Ben mutlu muyum?

İçi acırken gülen bi insan ne kadar mutlu olabilir ki?

Fakir bir sokak çocuğunun bir dilim ekmekle kendini doyurma çabası, o anki açlığını dindirmesi gibi bir şey... Ertesi gün yine aç kalacağım diye yine üzülür.. Tam anlamıyla bir mutluluğu ifade eder mi mu?

Anlık mutluluklar.. Daha da doğrusu anlık sevinçler, sonra kalıcı acılar...

Yine neye dertlendim ben, bu sitemli sözlerim kime, neye?

Hayat bu genç yaşımda bana neler yaptın beni bunca isyana sürükleyecek, neler gösterdin bana böyle? Çevremde hep hayatın yıprattığı, kırdığı, savurduğu insanlar topluluğu..

Kimse benden mutlu olmamı beklemesin ya da bu yaşın güzelliklerine değecek hayaller...

Evet mutluluk sadece bir hayal...

Ve kahretsin ki, aslında ben hayal kurmayı çok severim...

Ve doğrusunu söylemek gerekirse küçükken hayallerimin gerçekleşeceğine inanırdım.

Peki ya şimdi mi?

Artık büyüdüm!...

 
Toplam blog
: 5
: 624
Kayıt tarihi
: 25.02.12
 
 

1993 doğumluyum. Trabzon'da yaşıyorum. Karadeniz Teknik Üniversitesi iktisat bölümünde okuyorum. ..