Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '06

 
Kategori
Mizah
 

Artık kahve falı bakamıyorum!!!

Artık kahve falı bakamıyorum!!!
 

Hani derler ya cinlerin içimizden çıkması için, büyülerin bozulması için deniz aşırı yolculuk yapın diye (bu Üsküdar-Beşiktaş arası da olabilir), ben yaptım cinlerim çıktı. Nereden mi biliyorum?? Yıl 1997. O tarihe kadar çok güzel fal bakıyordum. Fal baktıran bir daha baktırıyordu. Nerdeyse insanlara dün ne yediklerini, yarın ne olacağını söylüyordum. Ee tabi kendim de her fırsatta fal baktırıyordum. Bir de inanıyordum ki sormayın. Falda A harfinde biriyle karlılaşacaksın dendiğinde ve A harfinde biriyle karşılaştığımda otomatikman aşık oluyordum işte faldaki bu diye. Ya da fal bakan iki kişi tartışıyor dese eve gidip tartışacak konu buluyordum kendime. Ama etik olarak ölüm gördüğümüzde, mazallah deriz de ölüverir diye, hasta biri var deyip hiç bir zaman biri ölecek demiyorduk.

Derken efendim okulumu bitirip İstanbul'un o nadide adalarından birine çalışmak üzere gitmeye başladım. Bir süre sonra da ev tutup yerleştim. Kahve falı bakma eylemlerimiz devam ediyordu. Hatta bazen abartıp çay falı da bakıyorduk. Nasıl diye sormayın. Yine böyle fal baktığım bir gün kahve fincanını elime alır almaz biri sanki elime sertçe vuruverdi. O hisle elimden fincan havalara yükseldi ve yere düşerek parçalandı. Falına baktığım arkadaş da ben de tırstık tabii. Fal bakma esnasında böyle şeyler olunca insanın aklına direk diğer varlıklar geliyor. Amanın dedim, o gün bir daha fal olayına girmedik.

Bir süre geçti, bir arkadaş hadi falıma baksana dedi. Tabii dedim, kahveler içildi sohbet derken fal bakma zamanı geldi. Kahve fincanının soğuduğu andır o an. Elime aldım fincanı çevirdim. O da ne?? Fincanın içinde telveler oraya buraya yayılmış acaip şekiller var. Ve ben bir şekli bile bir şeye benzetemiyorum. İnsanların karakterini, saç rengini olası yaşayacaklarını söyleyebilen ben artık hiç bir şey göremiyordum. Hani vardır ya ben hiç anlamam, nerden benzetiyorsun, hangisi ihanet işareti, nereden bildin dün evde yalnızdım diyenler aynen onlar gibi oldum. Hiç bir şeyi hiç bir şeye benzetemiyordum. Cinlerim gitmişti. Artık fal bakma yeteneğim yoktu. O gün son kez elime vurarak tüm yeteneğimi alıp gitmişti cinlerim hem de. O günden beri ne fal bakabiliyorum ne de içimden fal baktırmak geliyor. Adadaki yani deniz ortasındaki hayatım sona erdiğinde karaya çıktığımda bir süre sonra tekrar bazı şeyleri görür gibi oldum o kadar.

Yani siz siz olun fal bakma yeteneğiniz varsa deniz aşırı bir yerlere gitmeyin, cinleriniz kaçabilir. Büyü varsa üzerinizde o başka. O zaman iki üç tur boğaz gezisi yapın ne cin kalır ne büyü. Sevgiler..

 
Toplam blog
: 144
: 2928
Kayıt tarihi
: 30.10.06
 
 

İzmir Cumhuriyeti'nde yaşıyorum... Sarmaşık Sanat Atölyesi'nde ebru sanatı ile uğraşıyorum. En es..