Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

ARTIK KORKMUYORUM

ARTIK KORKMUYORUM
 

bez bebek


Yüzleşme saatleri geçtiğinde,

İnancın gökyüzüne dağılmış,

Mavi griyle kardeş olmuş,

Yeşil çoktan yüz çevirmiş,

Ve Sen, hissetmezken yalnızlığını;

Acımıyor diye bir ezgi dudaklarında

Duvara yüz tutmuş bedenlerde,

Küçücük bir umut belirir.

Bir bez bebek yüreği,

Yeniden alevlenir; Onca yağmurların söndüremediği.

Onun gözlerinde,

Kendini gördüğünde

Sesindeki mahzun ama tutkulu

Beni yalnız bırakma

Seni seviyorum

Bu ömrü seninle tamamlamak istiyorum dediğinde

Bez bebek dile gelir

Ankara’da hiç inci çiçeği kalmamış demiştin ya Sen

Ve ben korkmuştum

Artık korkmuyorum

Onun yüreğinde açan bir inci çiçeği varmış…………..

 
Toplam blog
: 54
: 2211
Kayıt tarihi
: 07.09.06
 
 

1975 doğumlu tipik bir terazi.. Kimine göre bu yıllara bir sürü şey sığdırmış biri; kimine göre..