Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Artık sana ulaşmak, yıldızlara ulaşmak kadar zor

Artık sana ulaşmak, yıldızlara ulaşmak kadar zor
 

Bir aşk bir sevgi insanı böylesine tutsak yapar mı? Yaşayana kadar bunu bende bilmiyordum onu kaybettikden sonra büyük bir aşkla sevdiğimi daha iyi anladım. Şimdi gönül yuvam yangınlarda yanıyor ama dumanını kimse görmüyor. Konuşuyorum ama kimse anlamıyor. Çünkü kelimeler yarım yamalak dökülüyor dudaklarımdan. Güneş doğmuyor, gece bitmiyor sen aklıma geldikçe gözyaşlarımı hep içime akıtıyorum, kimse görmesin diye.

Biliyorum artık sana ulaşmanın yıldızlara bile ulaşmaktan zor olduğunu ama yine de seni çok seviyorum...

 
Toplam blog
: 24
: 843
Kayıt tarihi
: 17.06.08
 
 

1983 Ankara doğumluyum. Etrafımda neşeli bir insan olarak biliniyorum. Koç burcuyum. Tatlı dilliyim ..