Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

Artık sevmeyeceğim

Artık sevmeyeceğim
 

Sevmesende Olur ::))


Hakkın yokmuş deli gönül,
Senin bir güzeli sevmeye.
Aşk, senin hakkın mı?
Sevmek senin neyine?
Güvenme, gördüğün rüyaya,
Yüreğinin gençliğine,
Artık sevmeyeceğim,
Sevmek benim neyime?
Yüce dağların, yükseğinde,
Otlasa da yılkı atları,
Saçlarını tarayıp süslense de,
İzmir’in güzel kızları,
Solsa da yüreğimin,
Bahar kokulu çiçekleri,
Artık sevmeyeceğim,
Sevmek benim neyime?
Hayallerim hayallerinle,
Örtüşür sandım.
Yazılmış iki satır,
İçten söze kandım.
Küçücük bir kıvılcımla,
Orman yanar sandım.
Yanan orman yoktu,
Ama, ben yandım.
Artık sevmeyeceğim,
Sevmek benim neyime?
İmbat eserken kordonda,
Rıhtımdan içeri,
Soğudu hava, akmıyor anlımın teri,
Bekliyordum, kapıdan girecek,
Gözleri mavi bir peri,
Hayallerim uçtu gitti, İmbatla geri.
Artık sevmeyeceğim, sevse de biri beni.

 
Toplam blog
: 380
: 438
Kayıt tarihi
: 27.08.07
 
 

Karanlığın düşmanı Işık! Gecenin zifiri karanlığı, şafak sökerken yerini, ufukta yükselen Güneş Işı..