Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Artık varolmayanların şiiri

Artık varolmayanların şiiri
 

"Artık varolmayanlara dair" bir şiir bu.

Kaybedilmiş ellerin ,

Bakışın,

Gülüşün gibi...

Bir ayrılık ertesinde,

Düşüp sevdanın peşine,

Bana dönüşün gibi.

Artık varolmayanların şiiri bu.

Mesela,

Ölüp giden

Ortak hayallerimiz

Gibi.

Mesela,

Gelecek mutlu bir

Zamanda,

"senin yanında ben,

benim yanımda sen"

Düşleri gibi.

Artık , varolmayanların şiiri bu.

"Neden içinde aşk yok?" diye sorma.

Söyledim ya

Bu şiir;

"artık Varolmayanların" şiiri

Oysa aşkın ;

Hep var

Aşkın;

Her zaman ve mekanda var.

Hani,

Üzerime örtülmüş

kapkara

Keder yorganı gibi ,

Gizli gözyaşlarım gibi

Aşkın bende

hep var.

Aşkın,

Var.

O yüzden

Yazılmadı

Çünkü bu şiir

"Artık varolmayanların" şiiri.

 
Toplam blog
: 148
: 384
Kayıt tarihi
: 21.09.07
 
 

Merhaba...  Üniversite mezunu Kamu İdaresinde  çalışan bir bayanım. Ankara'da iki oğlumla yaşıyorum..