Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '07

 
Kategori
Futbol
 

Artık yeter

Turkcell Süper Ligi' nde 31 haftayı geride bıraktık. 31 hafta sonunda şampiyon artık belli gibi. Şampiyonun adı Fenerbahçe. Tabi bir mucize olmazsa. Galatasaray ligin başından beri kötü sonuçlar alıyor. Şampiyon olamayacağı artık kesin. Beşiktaş için yine de bir umut var.

Dün gece ki Antalyaspor maçından sonra bir Galatasaray taraftarı olarak çok kızdım. Kızgınlığım ne hakeme, ne federasyona, ne de futbolcularaydı. Asıl kızgınlığım Galatasaray yönetimineydi. Lig başından bu yana taraftarlara çok kötü günler yaşattılar. Kupa gitti, şampiyonluk gitti, Şampiyonlar Ligi' nde 3. bile olamadık ve böylece UEFA' ya da gidememiş olduk. Dün akşam belki ikinci oluruz, hatta belki şampiyon bile oluruz umuduyla maçı takip ettik. Ama olmadı. Geleceğe dair tek bir umut yoktu.

Peki bunun suçlusu kimdi? Futbolcular mı? Yönetim mi? Yoksa, teknik direktör Erick Gerets mi? Kimin suçlu olduğunu dün gece taraftarlar çok iyi anlattı. Sahadaki Galatasaray taraftarları, 80. dakikadan sonra Antalyaspor'a yaptıkları tezahüratlarla ve maçın sonlarına doğru yaptıkları "yönetim istifa" tezahüratlarıyla isteklerini dile getirdiler.

Nereye kadar Galatasaray bu kadroyla ve bu yönetimle yoluna devam edecek? Gelecek sezona umut veren bir yönetim ve teknik direktör oluşturulmasının gerekli olduğunu ve bunun en kısa zamanda gerçekleştirilmesi gerektiğini düşünüyorum. Ne kadar maddi sıkıntı olsa da yeni bir kadro Galatasaray'a iyi gelecektir.

Eskiden yaşadığımız başarıları ve sevinçleri yeniden yaşamak umuduyla. Hoşçakalın.

 
Toplam blog
: 301
: 1086
Kayıt tarihi
: 02.05.07
 
 

"1988 Adana doğumluyum. Oldukça başarılı bir öğrencilik serüvenimin ardından eğitimimi noktaladım..