Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Artık yok ki kulaklarım

Artık yok ki kulaklarım
 

kulağımı yolda bıraktım :))


Duymak istemiyorum seni, korkularım var ve engel kılar seni bana
Yaşayamam yaşarsam kalırım bir gün toprakta
Sensiz olmak özlem getirse de yaşamıma

Korkuyorum ve sen benim korkularımın kendisisin
Ne istediğimden öte, hissettiklerim var ve durmadan beynimde şekilleniyor....
Seni gönderiyor benden uzağa
Özlemin başımda çöreklenmiş
Hislerimin doğruluğunda senden uzaklaşarak gidiyorum sunduğun yaşama

Ne olur! gitme diyen sesin arkamda
Kaskatı bedenimin içinde kalp atışlarımın sesi beynimde
Susun! Susun! .....çığlıkları ardı sıra dilimde
Nafile gelen sesler yırtıyor kulaklarımı
Kulaklarımıda bıraktım o yolda ' bakın! bakın !'
Bırakın artık peşimi
Yok artık kulaklarım, duyamam ki !!! bir daha... :))

 
Toplam blog
: 48
: 961
Kayıt tarihi
: 13.04.08
 
 

Merhabalar, ben Melek, 29 yaşındayım, Ankara'da yaşıyorum; bu sayfada yazılarımı paylaşmak ve yazdığ..