Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Artık Yüreğim değilsin

Çok iyi oynadın bu aşk oyununu,
Sonradan anladım, bu oyunun sonunu,
Oysa ki seni ne çok sevmiştim,
Öyle sevmiştim ki, ”YÜREĞİM” demiştim.
Ve anladım ki, hak etmemişsin.
Sen sevilmeye değmezmişsin.
Artık “Yüreğim” değilsin benim
Artık sahibi değilsin yüreğimin.
Bilmedin kıymetini sevgimin.
Artık sebebisin kinimin, nefretimin.
Şimdi nefretimi ölçmeye gücün yetmez,
Aşk dediğin “ailem istemiyor” diye bitmez.
Sen hiç sevmemişsin ki güzelim.
Gerçek aşkı ayırmaya, kimsenin gücü yetmez.
Kalleşçe hayatımdan çektin gittin.
Bu oyunu sen kahpe olarak bitirdin,
Hem beni, hem kendini kaybettin,
Sana “Yüreğim” demiştim, hakketmedin.
Oysa ki bi'tanemdin, meleğimdin.
Aşkların en güzeli, vazgeçilmezimdin
Çocuklar gibi masumdun, bebişimdin.
Yanına geldiğimde cennetim,
Yokluğunda özlemimdin,
Şimdi ne yüreğim, ne meleğimsin.
Ne bebişim, ne bitanemsin
Ne aşkların en güzeli, ne de vazgeçilmezimsin,
Şimdi sadece içimde beslediğim, nefretimsin,
Bu hallerde olmamın tek sebebisin.
Artık “Yüreğim” değilsin.
Sen sadece, zavallı bir Kahpesin.....


Şeref AYAZGÜN

 

NOT: Buradaki kahbe kelimesi arkadan vuran, sözünde durmayan anlamından kullanılmıştır.(Kahbe bizans, kahbe dünya, kahbe felek gibi) Yanlış anlaşılmalara sebebiyet vermesin.

 
Toplam blog
: 9
: 664
Kayıt tarihi
: 22.12.11
 
 

Zirve Bilgisayar Ltd.Şti'de çalışıyorum. 1987 Ankara doğumluyum. Müzik dinlemeyi, futbol oynamayı..