Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '12

 
Kategori
İnternet
 

Artist ne arar la bazarda’dan oğlum bak git’e Türk İnsanı ve sosyal medya analizi

Artist ne arar la bazarda’dan oğlum bak git’e Türk İnsanı ve sosyal medya analizi
 

Artist ne arar la bazarda, Oğlum bak git


Artist mi? Artist ne arar la bazarda?

Bir yanlış anlaşılma ve sadece bir videoda youtube’de 1.239.846 tık..

Oğlum bak git!

Bir şımarık çocuğun belediye işçisinin sabrının taşırması sonucu youtube’de toplam 1.500.000 tık..

İki videoya da bu popülerliği katan ne? Tabiî ki doğallık. Bu iki anı bir film karesine koy çek bu videoların aldığı hitin yüzde birini almaz. Ama bunu bir pazarcı bir belediye işçisi yapınca bu kadar hiti alır. Devlet Bahçeli püskevit dediğinde de aynı şeyler yaşanmıştı. Orada da doğallık vardı ve ister inanın ister inanmayın MHP’nin oyunu artırdı. Bunu sağlayan ise MHP’nin muhalifleri olan partilerdi.

Türk insanının doğallığın olduğu, bu gibi örneği dile pelesenk ettiği gerçeğinden diğer cepheye geçelim şimdi. Bu gibi kalıp sözlerin bu kadar içselleştirilmesindeki en önemli rol hiç şüphesiz sosyal medyanındır. Facebook, Twitter gibi sosyal ağlar sayesinde belki saniyesinde kazınıveriyor bu ilginçlikler beynimize.A grubu B grubuna, B grubu A grubuna bu sözlerle yüklendiğini zannederken aslında hepsinin bir ortak nokta için çalıştığını görmek zor değil. O ortak nokta o cümlenin reklamı. MHP lideri Devlet Bahçeli’nin püskevit olayında da belirttiğim gibi  A grubu, B grubu, C grubu bunu kullandı ama aslında MHP seçmeninin yapamadığını yaptı. Yani partinin reklamını yapıp, oy kazandırıp, liderine sempati kazandırdı. 

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..