Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Arz ederim

Böyle idi işte

Benzemiyordu yaşamak şiir yazmaya

Resim yapmaya hiç…

Gel gör ki geçemiyor insan

Harmandan

Anız olsa da sonu…

Nar diyorsun

Ya yakıyor

Ya dağılıyor bin parça…

Böylesi bir kanatmak işte

Siyah mürekkebi

Satır

Aralarında…

Sona yaklaşıyor turuncu akşamlarım

Bırakıyor sanki bilinmedik bir sokak ortasında…

Ben seni…

Diyorum.

Minyatürlerde açıyor karanfiller.

Karanfillerde

Arzuhal kokusu.

Yaz katip…

Yorgun ve

Fırtınadayım…

Kaldırım taşlarını bile söküyor şiddeti.

Bir yanım hırçın

O yanım kanlı bıçak.

Bir yanım dingin

Sanırsın usulca uyuyacak…

Değil…

Bir yerlerden gelip duruyor

Dişlerini sıkıp duruyor

Alıp alıp başını

Alıp kendi ölüsünü sırtına…

Yaz katip…

Bir şey anlamadım ben bu savaştan…

Arz ederim…

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..