Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '19

 
Kategori
Sosyoloji
 

Asalak Yaşam

Atasözleri tıpkı bilimadamı sözleri gibidir. Bir çok deneyimler yaşanması sonucu ortaya çıkan sözlerdir. Bilimadamları da bir çok deneyler ve öngörüler sonrasında teori üretirler.

"Besle kargayı oysun gözünü" sözünü söyleyen söylemiş zamanında azizim..

Tee kaç yüz yıl önce söylenmiş hala geçerliliğini koruyor korumakta. İnsanlık var olduğu sürece de koruyacağa benziyor.

Ataların sözleriyle bilimadamların sözleri birebir örtüşmese de çok az bir yorum farkıyla aynı anlama gelen sözler manzumesi ortaya çıktığını görürüz.

Bu da bilimadamlarıyla ataların biribirinden etkilendiği gerçeğini gösteriyor. Öyle ya hak hukuk adalet kavramları evrensel nitelik taşımaktadır.

Hiç karga beslediğiniz oldu mu?

Ben beslemedim ama 'bende var onda da olsun' diyerek kendi işimi kurmaktan önce işini kurmaya çalıştığım kişi oldu.

Hayatım boyunca hiç keşkelerim olmamıştır. Yaşamış olduğumun hepsi beni ben yapan yaşanması gereken doğrularım ve yanlışlarımdır, sadece 'bende var onda da olsun' sözlerim hariç!

Keşke öyle düşünmeseydim keşke işini kurmaya çalışmasaydım! çünkü yıllar sonra gözlerim oyulmaya çalışılmış ama fırsat vermedim başka.

Siz siz olun bu tür fırsatçılara aman vermeyiniz. Tek yapacağınız şey bu gibi kendilerini kurnaz zanneden aptallara karşı kısa süreliğine aptal olmanızdır.

Kendilerini kurnaz zanneden aptallar zaten iki elleriyle simitlerini bile doğrultamaz asalak yaşamayı tercih ederler.

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..