Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '11

 
Kategori
İzmir
 

Asansör'deki evim deprem fayı üzerindeymiş, oy oy oyyy :)

Asansör'deki evim deprem fayı üzerindeymiş, oy oy oyyy :)
 

İzmir'in en güzel seyir mekanı malum Asansör.

İki ''kat'' arasındaki yükseklik farkı nedeniyle bir çeşit doğa harikası gibi bizim orası.

''Kat'' derken...

İki caddeden,

Mithatpaşa Caddesi ile Şehit Nihat Bey Caddesi'nden bahsediyorum.

60 küsur metrelik kot farkı var ikisi arasında.

Böyle olunca haliyle Asansör' de seyirlik, oturmalık güzel bir yer oluyor.

Kafesi, seyir terası ziyaretçilerine hoş saatler geçirtiyor.

Mahalleli olaraktan ben pek memnunum manzaramdan.

Asansör'le çıkarken o kayalıklara gün batımında bakmayı da seviyorum.

Pırıl pırıl parlıyorlar güneş batarken.

Evim sağlam zeminde, kayalık üstünde diye de için için seviniyordum ayrıca.

Deprem korkusu malum :)

Dün işyerinde eğitim veren sivil savunma uzmanı arkadaşımız o kayalıkların ''deprem fayı'' olduğunu söyledi.

Vakti zamanındaki bir depremde aşağıdaki Mithat Paşa Caddesi ve Karataş semti filan inmiş aşağı.

Yoksa orası aynı seviyedeymiş, artık ne zaman bilmem.

İçim ''hop'' etti haliyle :)

Arkadaş anlatıyor:

İzmir'de deprem fayı görmek isteyen Asansör'e gelsinmiş :)

Kayalıkları seyretsinmiş :)

Nerden başlıyor unuttum şimdi, taa Seferihisar'a kadar giden fay hattıymış bizim orası :)

Bildiği tek fay Marmara Denizinin dibindeki medyatik fay hattı olan bir hatun kişi olarak...

Hislerimi ifade etmekten acizim :)

Bendeniz sessiz, sakin, huzur içinde iki dal sardunyayla, demli bir bardak çayla, tvde romantik bir film izlemekle yeterince mutlu olan biriyim.

Öyle ekstrem heveslerim, adrenalin merakım yoktur pek.

Mutlu mesut yaşadığımı sanırken deprem fayının üstünde oturduğumu öğrenmek beni bir ''hoş'' yaptı :)

Deprem kuşağındayız, tamam :)

Depreme hazır olmalıyız, tamam:)

Depremle yaşamak zorundayız, tamam :)

Ama fay hattının üstünde yaşadığımı öğrenmek...

Ne biliiim...

İnsan hakket bir hoş oluyor :)

9.9'luk deprem yaşıyor bir anda içinde.

Artçı sarsıntılarım hala devam ediyor tabii ki :)

Şimdilik her Asansör'e binişimde üç Kulhü bir Elham okuyorum :)

Asansör'den çıkıştaki seyir köprüsü ''sallama köprü'' olmasın diye okuya okuya geçiyorum üzerinden :)

Allah'a emanetiz, ne diyeyim :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..