Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '18

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Asansör ve Yine Asansör...

Asansör ve Yine Asansör...
 

Biraz empati...


Bugün Forum alışveriş merkezine gittim... Gittim ama Kocatepe metro istasyonundan alışveriş merkezine geçiş yapamadan geri döndüm, çünkü metro istasyonunun asansörü tadilattaydı. 
 
Bir alışveriş merkezi yap, ama alışveriş merkezine tek ulaşım noktası olan metro istasyonuna bir tane asansör koy ve o bozulduğunda da bizim gibilerin ne yapacağını düşünme...
 
İstasyon dışına çıkamayınca çare yok "malum kader" diyip gelen ilk trene binip Yenikapı’ya geri döndüm.
 
Elimden gelen tek bir şey var, o da soysal medyada bu durumu paylaşmak, Facebook ve Twitter’de yetkililere aşağıdaki metni yazıp göndermek oldu. 
 
Sen kalk bir alışveriş merkezi yap, ama alışveriş merkezine çıkış yapan metro istasyonuna bir tane asansör koy ve o bozulduğunda bizlerin ne yapacağını düşünme... Sana sevdanın yolları bana yine eve dönüş yolu.
#metroistanbul #ibb #ibbbeyazmasa #153
 
Eve geri dönüş yaptığım sıradaysa yaklaşık üç yıl önce Yenikapı metro istasyonu asansöründe yaşadığım bir olayı tekrar yaşadım.
 
İnsanımız, hala bunu yapıyor ve asansörleri tıklım tıklım dolduruyor... Yenikapı'da tren durdu, kapı açıldı ve ben yedi sekiz saniye içinde asansör önündeydim, ama asansör kabini içi tıklım tıklımdı. Asansör kapısı önünde bebek arabalı bir anne babayla beraber kalakaldık.
 
Yanımızdan hızlıca koşarak geçen tüm sağlıklılar asansör içindeydi ve kimsesi dışarıya çıkmadı... Ben kendim için değil, ama hemen bir metre yanımda bebek arabasıyla bekleyen anne  babaya üzüldüm.
 
Bu tabloyu arkadaşım cep telefonuyla görüntülerken yanına istasyonun güvenlik görevlileri gelince bende onun yanına gittim ve duydum ki "burada çekim yapmak yasak" demişler, ben bunu duyunca tekerlekli sandalyemle yanlarına iyice yaklaştım ve "çekim mi yasak, neden?" Dedim… Hemen arkasından da "insanımız rezil olmaktan korkar, ceza kesilmesinden korkar” dedim… “İçerideki herkes beni geçip asansöre girdi, ben ve bir bebek arabalı dışarıda kaldık” dedim... “Eğer onları görüntülemezsek kendilerini haklı sanırlar” dedim... Siz bizi sorgulamayın siz asansöre giren sağlıkları sorgulayın" dedim… İnsanımız rezil olmaktan ve ceza kesilmesinden” korkar. 
 
 
Toplam blog
: 120
: 522
Kayıt tarihi
: 15.12.10
 
 

His kaybı olmayan, sol tarafı felç, tekerlekli sandalyeli bir bedensel engelliyim... 1996 yılında..