Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '17

 
Kategori
Güncel
 

Asansördeki sapık ve hırsızlara dikkat

Asansördeki sapık ve hırsızlara dikkat
 

asansörde dikkat ediniz(netten alıntı)


Ülkemizde insanların başı çok dertte. Bir yanda günahsız insanlara saldıran terörist, katil, canavarlar, bir yanda sebepsiz cinayet işleyen katiller, bir yanda asansör manyakları.

Asansörlerde sapık ve hırsızlar çoğaldı. Geçen gün hastahaneye eşimin tetkikleri için gitmiştik. O birinci katta oturdu ben de raporunu yazdırmak için 5 nci kata çıkmam gerekti. Asansöre bindim 2 nci katta orta yaşlı top sakallı bir bey bindi. Kapı kapandı ve bey: “Hanımefendi çok güzel ve şıksınız” dedi ben de teşekkür ederim.” Diye cevapladım arkasından sordu: “Nerelisiniz?” Ankara cevabını verince devam etti mal varlığınız var mı? “Şaşırmıştım şaka yapıyor zannettim ve: “Evet Ankara’nın yarısı bizim” dedim asansör 5 nci kata gelmişti kendimi hemen dışarıya attım. Belli ki adam manyaktı. Zaten asansörlerde yaşanan korkunç olayları işitiyordum çok korktum ve inerken merdivenlerden aşağı yürüyerek indim.

Bir arkadaşımın da asansörde boğazına bıçağı dayayarak kolundaki bilezikleri ve çantasındaki parayı almışlar.

İşte yine bu konu ile ilgili haber: Arabasına binen bir bayan son anda evde bir evrak unuttuğunu fak eder ve asansöre binince eli silahlı bir adam silahı kadının başına dayayıp çantasındaki cep telefonunu cüzdanı alıp kaçar.

Okuyup görüyoruz asansörlerde çeşitli sapıklar cinsel tacize kalkıyorlar vurup öldürüyorlar. O nedenle yalnız başıma asansörlere binmemeye özen gösteriyorum.

Allah terörist katillerin de, sebepsiz insan öldüren canilerin de ve asansör manyaklarının da cezaların versin tez zamanda cezalarını çekerler inşallah.

NAHİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..