Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '07

 
Kategori
Siyaset
 

Asfaltınız hayırlı olsun

Asfaltınız hayırlı olsun
 

Bez bir afiş gördüm yolun kenarına asılmış. Üzerinde "Asfaltınız hayırlı olsun" yazıyordu. Altında yazılı olan belediyenin adını okur gibi oldum ama içinde bulunduğum otobüs hızla geçince çok emin olamadım. Az sonra aynı afişi asıldığı başka bir yerde yeniden ve uzun süre görünce okudum: "Asfaltınız hayırlı olsun / Ankara Büyükşehir Belediyesi" yazıyordu. Herşey çok normal görünüyor, değil mi? Eğer bu bez afişi Ankara Belediye sınırları içinde görseydim normaldi, ancak bu bez afiş Çankırı İli merkezinde asılıydı. Afişi gördüğümde tarih 14 Temmuz 2007 Cumartesi'ydi. Elimde fotoğraf makinesi olmadığı için üzüldüm ama, fotoğrafa hiç gerek yok, bu afişi o yoldan geçen onbinlerce kişi görmüştür.

O bez afiş oraya neden asılmıştır? Belli ki Ankara Büyükşehir Belediyesi Çankırı içine asfalt dökmüş, bunu da seçimlerde oy kullanacak halka duyurmak istemiş. "Bakın size hizmet getirdik, siz de oyunuzu bizden esirgemeyin."

Yasalar Ankara Büyükşehir Belediyesi’ne Çankırı’ya asfalt dökme görevi mi veriyor? Ankara için ayrılan kaynakların başka yerlere harcanmasının yasalar karşısındaki durumu nedir?

Ankara da bu yurdun bir köşesi, Çankırı da bu yurdun bir köşesi. Harcanan para bu ülkenin parası, yapılan bu ülkenin insanına hizmettir. Ankara'nın olanaklarının Çankırı içinkullanılmasının da bir sakıncaso yoktur ama bu hizmeti neden Çankırı Belediyesi yerine Ankara Büyükşehir Belediyesi yapıyor?

22 Temmuz seçimleri, devlet olanaklarının böylesine kullanıldığı koşullar altında yapılıyor.

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..