Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Asi ol

ben yolcusu olmayan bir gemide okyanusun

en bilinmez yerinde

fırtınaya yakalanmış bir haldeyim belki şimdi.

umudun yolcusu olarak nitelendirmek güç benim için bu yolcuyu.

ben, bilinmeze giderken ardımdan

bakakalanlara selam olsun ki

ardımdan kem söz edip dem vurmasınlar.

ben yürekten taşan sevgiyle ayrılırken bu fani limandan

sevgilerle uğurlasınlar!



dört elden tutup taşısınlar

kaç adımsa son yuvamın eşiği oraya kadar.

ve örtün üstümü o sıcacık topraktan yorganla

ben çabuk üşürüm, tenim hassastır

ayrılırken her dostun ayak sesleri

benim için dünyadan kalan bir teselli olsun

sen de gönülden damlayan yaşlarla ıslan

ve yakıcı yanlızlığı tat doyasıya

ve bıkkınlığı pişmanlığı hisset.

her zerrende

ve ben eller sallarken o gülen yüzüne

sen göreme ve görmemenin ıstırabını iç kadehlerce

alaycı yüzlerin önünde

ve bin ah et keşkelerle örülü bu yalnız mahseninde


ve sonra yalancı gözyaşları dökme, o kıymetli gözlerinden.

ihanet etme onlara onların değil suç,

senin körelmiş sevginin nimetini göremeyen ruhundur

günahkar olan.

ona isyan et

kadere değil

uhrevi yalnızlığını çağır yanına

başka dostun olmayacak çünkü.

binlerce kez tövbe et

ki cehennemin ateşi yakmasın benim için seni de.

gök kubbenin altında bakakal, kalakal böyle kimsesiz.

lanetim sarsın dört bir yanını

benim gibi ol, benimle değil.

bana benze; ama bana dönme....


Halil DİRMİLLİ-29.09.2010
 

 
Toplam blog
: 2
: 264
Kayıt tarihi
: 26.06.11
 
 

1982 yılında Muğla'nın Fethiye ilçesinde bir kasabada ( Karaçulha ) doğdum. İlkokulu bu kasabada ort..