Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '21

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Aşı Sonrası Kahve

İnce düşüncelerin, ayrıntıların hastasıyız değil mi? Gıda sektöründe tatlı ve nazik bir kampanyayla karşılaştım, yazının açılışı da böyle oldu direk. Bazen küçük bir ince davranış, çok daha güzel şeylerin önüne geçer ve değerli olur ya? Bu anlatacağım da öyle bir şey işte…

Hepimizin yakından tanıdığı bir kahve zinciri “Aşıdan sonra bir kahve” kampanyası başlatmış. Öncelikle bu kahve zincirinin internet sitesine girip, isim ve telefon numaranızla bir kod alıyorsunuz. Size gelen kodu saklıyorsunuz ve bu kahve dükkanına gittiğinizde çalışanlara “Kahve kodunuzu ve aşı olduğunuzu gösteren mesajı veya sayfayı” gösteriyorsunuz. Bu kadar!

Ve 1 fincan Türk Kahvesi sizlere ikram ediliyor.

“Çok ayrı kaldık, 40 yıl hatrımız olsun diye 250.000 kahve hediye!” düşüncesiyle bizleri düşünen bu kahve zinciri sizce de çok nazik değil mi?  “Ben müşterilerimi özledim, aşı sonrası kahveler içilsin. Tüm salgın dönemi geride kalsın, hayatımız güzelleşsin.” enerjisini veriyor herkese. Bunu yapmak zorunda mı? Hayır değil…  “Aman 1 fincan Türk kahvesini ne kadar büyüttün? Evde yapıyoruz içiyoruz işte.” diyenlerden misiniz yoksa önemsendiğini hissettiren herhangi bir şeyin büyüklüğüne inananlardan mısınız bilmiyorum ama böyle kampanyaları, projeleri görmek beni gerçekten mutlu ediyor.

Mutluluk yayan insanlar, üreticiler, markalar hep kazanır biliyor musunuz? İsyan ve şikayetle bir yere varılmazken, bu tarz yeniliklerin ve gülümseten haberlerin gücüne inanıyorum. Hadi isteyenler kahvesini kapsın! İlk benden duyduysanız, sevgiyle içerken bana da güzel dileklerinizi göndermeyi unutmayın olur mu?

Not: “Kahvenin mutluluk veren diyarı.”

Sağlıkla Kalın!

Gıda Yüksek Mühendisi

Nermin Özge Bilge

 
Toplam blog
: 385
: 303
Kayıt tarihi
: 20.02.15
 
 

Gıda Yüksek Mühendisi  ..