Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '14

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşık gibi sevmezsen "GS" gibi sev beni

Aşık gibi sevmezsen "GS" gibi sev beni
 

GS, BJK, FB ya da diğerleri hiç farketmez. Futbola tutkun oldukları gibi bize de olsunlar isteriz. Maç başladığı an hayat durur onlar için. Alın işte bu akşam bir GS-BJK kapışması. Telefonlar susar, beyimiz maça gider bir heyecan bir mutluluk. Bütün işler o an durmuştur onun için. Biz kadınlar da güya futboldan anlamaya çalışırız hatta fanatiği olanlar bile vardır aramızda. Vallahi helal olsun onlara. Ben hiç anlamam mesela anlamaya da çalışmam. Canım sıkılır bir kere. İzlerken başım döner benim. Top kimde, nerede saha değişimleri, dönen onlarca kafa. Sadece yeşil alanı görünce içim açılır o kadar. Ondan ötesi yok. Hı bir de bir ara not almıştım futbolcuları aklımca onları yakından tanıyacağım. Aşkıma ahkam kesecem falan. Yok öyle ya sıkıldım hemen. Kadın olduğumu unuttum bi an küfürler falan havada. Hiç yakıştıramadım bana. Hanfendiliğim gitti. Elimin hamuruyla ne bulaşayım erkek işine. 

Ama ne yalan söyleyim imrenirim adamlarımızın futbol sevgisine. Alırlar içeceklerini, atıştırmalıklarını yanlarına ya giderler bir mekana ya da açarlar televizyonu toplarlar arkadaşları ooh küfür ettikçe rahatlarlar ya da coşkuyla haykırırlar. 

Renkler onlar için ayrı bir anlam taşır o an. Dünya yansa umurlarında olmaz. Saflardır ne deseniz o an kanarlar. Akılları başından alınmıştır bir kere. Ah be adam kırmızına sarı bulaştırmaya geldim ben. Beraber olalım da sen izle ben meyve soyayım varsın. Anlarmış gibi yapayım maksat eşlik olsun sana. Ya da amaaan takıl sen yine arkadaşlarınla dağıt kafanı ama Sarı-Kırmızı gibi sev beni. Tutkunca sev. Çok sev. Ben futbolu bile sevmeye hazırım senin için:)

Hadi maçla kalın..

 
Toplam blog
: 41
: 634
Kayıt tarihi
: 02.08.13
 
 

"Ah Müzeyyen" kitabının yazarı.  1988 Mersin doğumlu, Selçuk Üniv. İletişim Fak. Halkla İlişkiler..