Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşık oldum galiba...

Aşık oldum galiba...
 

KALPLER


Bu sabah sıcacık uyandım.

Yanımda sevgilim hala uyuyordu. Sabahlığıma sarıldım annemin müzik sesi geliyordu kulağıma ve burnumda yeni demlenmiş çayın kokusu.

Banyoda kendime şöyle bir baktım kendime ayna karşısında.Güzel bir kadın değildim hatta bazı çevrelerce soğuk olduğum bile söyleniyordu. Ama benim içim sıcacık bu sabah böyle tüm insanları kucaklayasım var.

Kulağımda bir müzik galiba bu kızın adı neydi? Neyse Unutacaksın diyor şarkıda...

Ben hayatımdaki hiç kimseyi ve hiçbir şeyi unutmak istemiyorsam ne olacak küçük hanım?

Herşeyi içime sindirerek yaşadıysam, artık hayat benimle değil ben onunla oynuyorsam.Sınırlarımı çizmiş ve sınırların içinde mutluysam.

İşte o zaman hiç bir şeyi unutmak zorunda değilim öyle değil mi?

Gözlerimin baktığı herşey ya gerçekse ya hayatta beni sevmeye başladı ve bu son haftalarda bana iyi davranıyorsa bunlarıda unutacak mıyım?

Romada şunu farkettim biraz frene basmam gerekiyor hayatı yaşarken.

Ne kadar sakin herşey.

Gecenin bir vakti trevi de otururken bunları düşündüm hayatı ne kadar hızlı yaşıyorum belkide artık türk kahvemi elime alıp düşünmeliyim. Yaşadıklarımı gördüklerimi sindirmeliyim, kaçmamalıyım hayattan belkide kovalamayı bırakmalı ve yıldızları daha yakından incelemeliyim. Tanrıya yaklaşmalıyım. Kollarımı açarak belkide kırda koşmalıyım dinlenmeliyim...

Romada son gece otelin bahçesinde çimlerin üzerinde dakikalarca öylesine sadece orayı hazmedebilmek için şehri duyabilmek için bankların üzerinde oturduysam hayattada belki biraz oturmam gerekiyor ve dinlemem.

Son gece bir şey farkettim o şehirde aslında ben değildim orada olan ruhum bedenim herşeyimle oradaydım. Halbuki ben Çanakkaleye gelirken aklımı Bursa da bırakmıştım.

O gece her şey çok sakindi sabah olacaktı ve ben Türkiye ye dönecektim.
Herşey o kadar yalın ve sade ki. Uçak kalkacak Roma ayaklarımın altında kalacak ve ben bir daha belkide o geceki kadar hiç sakin olamayacaktım. Kendimi dinlemeyeli neredeyse yıllar geçmişti. Kalbimi dinlemiştim nefesimi kalp atışım hızlı ama bir o kadarda ritmik ellerime bakmıştım güzel olduğunu söylerlerdi insanlar o gece onlara inandım bende ellerimi beğenirdim. Sonra havayı kokladım güzel çim kokuyordu ve gece sakindi ben sakindim herşey durmuştu sanki taki o ana kadar;

Hava ışımaya başladı sabah oluyordu uçak erken saatte kalkacağı için daha toplanması gereken bir sürü kıyafet ve sevdiklerime aldığım hediyeler vardı. Son kez havaya baktım ve tanrıya bana bu geceyi yaşattığı için şükrettim.

Bana sevdiklerimi bağışladığı için.

Hala atan bir kalbim olduğu için.

Sağlığım için.

Ve en önemliside bana böylesine büyülü bir geceyi yaşattığı için...

 
Toplam blog
: 50
: 3085
Kayıt tarihi
: 31.10.06
 
 

Merhaba hayatta herkesin söyleyeceği birkaç cümlesi vardır, ben de ‘söyleyeceklerim var’ adlı bir kö..