Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '09

 
Kategori
Deneme
 

Aşık oldun mu?

Aşık oldun mu?
 

düzenleme


Denizde çok yüksek dalgalar. Hava rüzgarsız olmasına rağmen bu böyle. Açık denizlerde, uzaklarda hava iyi değil. Deniz, sahil yolunu siniyor galiba! Doğanın gücü karşısında insan oğlu çaresiz. Bu haliyle çok küçük, beceriksiz.

Atölyemde dalgasız huzurlu denizler yaratmaya çalışırken birisi geldi, oturdu. Güzeldi... Masamın üstünü karıştırdı. Sonra, damdan düşer gibi:

-"Sen hiç aşık oldun mu"? dedi...

Resme dalmıştım...

Ne yapmalı şimdi?

Nasıl anlatmalı bu güzele aşkı...

Yüzüne baktım, "Evet oldum de" gibi bir tavrı vardı. O' nun beklediği cevabı, benim içimden geçtiği gibi verdim:

-"Hem de çok, herşeye aşığım"... "Şiir yazan , resim yapan, müzikle bunca yıl haşır neşir olan adam aşık olamaz da kim olur?". "Aşk olmadan bunları yapmak imkansız", dedim....

O, harekete hazır yelkenli gibi hafif bir rota değiştirirken, ben Yunus’dan bir dörtlüğü fırlattım kendisine:

"Ne var eğer Yunus'da ki

Aşk içinde zerre ise

Aşk adıyla kaim durur

Yer ile gök çark-ı felek" dedim.

Bir hediye verecekmiş gibi çantasını karıştırırken, yüzünde tatlı bir tebessüm belirdi. "Rahatsız ettim galiba" dedi, çekti gitti...

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..