Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Aşık olmam için, ne yapmam lazım acaba?

Aşık olmam için, ne yapmam lazım acaba?
 

Aşk böyle bir şeyse eğer... İşi gücü bırakıp, kumsallarda mı arasam aşkı acaba? Güneş batarken ve dalgalarla serinlerken...


Son günlerde ara ara da olsa, bu soru gelip takılıyor aklıma... Aşık olmak için ne yapmam lazım acaba? Aynı soru, herkesin aklına zaman zaman gelir takılır heralde...

Kendini farkettiği günden beri en çok istediği, en çok aradığı şeyi aşkı, bu aralar kaybeden ben; kendime sorup durmaktayım; hem de aralıksız, hem de hiç durmamacasına; aşık olmam için ne yapmam lazım acaba?

Şimdi içinizden bazıları " Aşık olmak için ne yapılabilir ki? Aşk, kendiliğinden gelir bulur seni..."

Evet... Hiç şüphesiz... Aşkın büyüsü, en çok da beklenmedik anlarda, ansızın çıkıp gelmesinden kaynaklanır aslında... Çok iyi bilirim bunu ben de...

Ama ben yine de size de kendime de sormak istiyorum sorumu izninizle... Aşık olmam için ne yapmam lazım acaba?

Aşık olmak için ne lazım? Önce aşık olunacak bir kadın... Sonra da o kadına aşık olmaya hazır, kararlı bir kafa, yanında da sıcacık bir yürek lazım heralde...

Başka?

Az biraz kararlılık, azıcık tutarlılık, en çok da hesapsızlık ve kitapsızlık gerekir gerçek bir aşk için bence.

Gözü karalıkla, cüretkarlık ve pervasızlıkta mı gerekir, ne?

Çok aklı başında insanlar da, kadınlar da aman benden uzak olsun kardeşim! Çünkü neme lazım... Ben bir türlü uslanmak bilmeyen delinin tekiyim!

Deli dedim de... Delinin de kralı olmak lazım aşkın hakkını verebilmek için haaaa!

En akıllı, en uslu adam da aşık olduğunda bir tarafa koyabilmeli aklını da, mantığını da aslında...

Desem de... Azıcıkta akıllı, biraz da ayağı frende mi olmak gerekir akıllı aşk dileyene ?

Aşkın kaç hali vardır peki?

A hali... E hali... Ya da aşık olabilmek için, binbir gece masallarında mı kaybetmeli insan kendini...

Çok düz, çok aklı başında bir adamı ya da kadını da aşk; deli, divane edebilir mi?

Ademle Havva'dan beri insanlığın en çok aradığı ilk şey ölümsüzlükse, ikincisi de ölümsüz aşk değil mi?

Yoksa sence de aşk, ölümsüzlük kadar imkansız bi şey mi?

Ve dönüyorum yine en başa... Aşık olmam için ne yapmam lazım acaba?

İnsanı kendiliğinden aşık edebilen bir kaya büyü var mıdır acaba? Ama ben, büyüye de, büyücüye de, üfürkçüye de muskacıya da kökünden karşıyım aslında...

Varsa da aşkın kara bir büyüsü; ben aşkın kendi büyüsüne kapılayım en iyisi...

Aşık olmam için ne yapmam lazım acaba? diye aramaya devam mı etmeliyim aşkı? Yoksa aşk kendiliğinden gelsin diye mi beklemeliyim?

Ama ben... " Hayatta hiçbir şey tesadüf değildir. " diyenlerdenim. Acaba sırf aşkı bulmak için kendimi tesadüflerin insafına bırakabilir miyim?

Bak sen şu işe!... Ne yapacağımı bilemedim ben şimdi... Hadi bir el uzat da, yardım et... İstersen azıcıkta, kendi aklını, fikrini beyan et... Ama ne edersen et... Bi yol bul da, şu güzel Cem kardeşine bi yardım et...

Aşık olmam için ne yapmam lazım acaba?

Not: Yazıda kullanılan görsel www.foto.ekolay.net adresinden alınmıştır.

 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..