Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Aşık olmuş deli gezer

Aşık olmuş deli gezer
 

Dedim dilber söyle bana emsalin nerde gezer
Dedi bana cennet ehli, cümlesi huri gezer

Dedim bir gececik gelsem olsam hem ehli cennet
Dedi sen bir divanesin, din iman sende ne gezer

Dedim a dilber ağlatma olmuşam ben müptelan
Dedi silmem gözyaşını, gönlünde kibir gezer

Dedim aşık oldum sana, vallahi hem billahi
Dedi ne dersin a zahit, sende vefa ne gezer

Dedim ver kuranı bana okuyayım hakk içün
Dedi amma dikkat ol, bu nefsinde iblis gezer

Dedim ne vicdansız yarsın, hiç bakmazsın bana
Dedi bizi bilen bilir, gönlümüz hakkta gezer

Dedim nice bekliyeyim, artık aç şu nikabını
Dedi bu yolda olanlar hepsi sabırla gezer

Dedim Hakksız gezerim, daha nice bu alemde
Dedi sözün pek batıldır, şah damarında gezer

Dedim okudum kuranı, ezberi bozdum dünden
Dedi ezber bozmayan bu yollarda ne gezer

Dedim hiçmi yoktur senin yanında kıymetim
Dedi kıymet arayanlar aşık olmuş dağ da gezer

Dedim Çelebi derler benim adıma şanıma
Dedi adı şanı olanlar bizden pek uzak gezer

Mustafa Çelebi

 
Toplam blog
: 103
: 2332
Kayıt tarihi
: 31.10.09
 
 

1974 Almanya- Krefeld doğumluyum. Aslen Malatyalıyım. Lise mezunuyum ve Web tasarımı ile uğraşıyo..