Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Asıl "kurtlar vadisi" şimdi başlıyor!

Asıl "kurtlar vadisi" şimdi başlıyor!
 

Adam bardan çıktı, vakit daha yirmiiki... Düpedüz açtı fermuarını, Çıkardı şeyini, birahanenin yanında evin kapısına işedi.

Böyle bir başlık benden beklemezdiniz ama ne yapalım. Durum budur!

Evin karşısında birahane-pub-meyhane türü bir yer var. Yaklaşık 1, 5 -2 yıl oldu açılalı. Hiç işimiz olmaz. Bizim ev altıncı kat. Yukardan baktık mı cüce kalıyor insanlar.

Ana cadde değil, ara sokak. Haliyle çok yoğunluk yok.

Cuma’dan önceki gece silah sesiyle uyandık yataklardan. Gece 01.00 neyse, polis geldi, bir şey yok. Meyhanede silahlar konuşmuş! Konu kapanmış. Nasıl kapandıysa! Cuma gecesi kavga çıktı, polisi aradık. Polis geldi, sakinleştirdi gitti. Bu ara saat 22.00 suları. Biz terasta oturuyoruz Ohh püfür püfür esiyor. Önümüzde çerez-çemez… Bardan bi adam çıktı affedersiniz. Pantolonunun fermuarını açtı, döndü duvara işedi!

Oohhaaa! (affedersiniz de, çoluk- çocuk balkonlarda, adam sanki evinin tuvaletinde çıkardı şeyini işiyor))

Hemen alt komşu indi aşağı. Adamı yakaladı, bu arada kapısının önüne işenilen teyzede indi. Ortalık bir kalabalık, bir gürültü. adama yıkattılar çişli yeri. Herkes dağıldı.

Bir saat geçmeden bir kavga daha! Bu ne bereket!

Yine polisler, iki adam sarhoş zor duruyor ayakta. Biri diğerinin boğazına sarılmış, öbürü kafasına. Polis geldi, yine ötekine, “uslu dur”, berikine “evine git”. Polis abiler de artık sıcaklardan mıdır? Yorgunluktan mıdır? Hani ”niye olay çıkıyo kardeşim burada” der gibiler!

Geceyi zor ettik desek?

Hem sinirden, hem gülmekten. Bu ne aymazlık, bu ne cüret, bu nasıl insanlık, bu nasıl bir ahlak?

Adam düpedüz çıkardı işedi! Hiç utanma, arlanma, sakınma yok.

Her yer ev be adam! (hayvan yazdım, hayvana hakaret ettiğimi düşündüm; sildim. Kardeşim yazdım; kardeşim sıfatının ona uymadığını düşündüm. Ne yazabilirdim ki?)

Olay burada bitti sanıyorsanız, yanılıyorsunuz?

Cumartesi günü bardaki garsona, “bu ne terbiyesizlik, ne rezalet, utanmıyor musunuz? “ diye söylendim.

Bendeki güce bakın!

İki sabahtır arabamı çamurlu buluyorum! Dikkat buyurun a dostlar. Arabam çamurlanmış vaziyette!

Arabaya bir uçtan diğer ucuna çamurla sıva yapıyorlar.

Mafya vari savaş var mahallede!

Gören yok, bilen yok!

Akşam temiz bıraktığım arabayı sabah çamurlu şekilde buluyorum.

Bu gece kamerayı, fotoğraf makinasını hazırlayıp, pusuya yatacağım.

Asıl "kurtlar vadisi" şimdi başlıyor! Anlayacağınız pusudayım.

Artık gerisi ne olur bilemem…

Sizce ne yapmalıyım?

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..