Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '12

 
Kategori
Mizah
 

Asıl kıyamet

Asıl kıyamet
 

Şirince’deydim…
Ve kıyameti(mi) beklemekteydim ki :
Amerika Nasssa'da çalışan ve çok önemli bir mevkide bulunan arkadaşım Mustafa beni aradı... Laf aramızda kalsın diyerek bir sırrını da benimle paylaştı... Okul yıllarında da çok iyi arkadaştık sıkı fıkıydık ve sırlarımızı birbirimize söylerdik... Ben ders çalışmazdım hep ondan kopya çekerdim… O okudu sonunda Nasssa’ya profesör oldu…
Şimdi de bu sırrıyla beni şoka soktu… Bu sırrı birileriyle paylaşmazsam kıyametten önce çatlayıp ölebilirim...Oysa ben kıyameti görmek istiyorum..
Arkadaşım sıkı sıkıya tembihlemişti, "sakın ağzından kaçırma. Sakın ha sakın yazayım da deme" demişti...
İki gündür gözüme uyku girmiyor... Ben bu sırrı açıklarsam, her şeyi altüst edermişim… Bu yüzden kendi başı da tehlikeye girermiş…
En önemlisi de Şirinceliler beni kara listeye alırlarmış... Hele hele Şirinceli şarap üreticileri peşime adamlar takarlarmış...
Bu arkadaş da bir âlem... Durup dururken başımı belaya sokacak... Çok büyük tahsiller yapmışsın Nasssa gibi bir kuruluşun en önemli bilim adamı olmuşsun ama şimdi de beni büyük bir sıkıntının içine sokuyorsun... Ne yapacağım şimdi ben... Belki de çatlayıp öleceğim...
Çatlayıp ölmektense ben bu sırrımı sevgili okurlarımla paylaşacağım, ne olursa olsun...
Kıymetinizi bilin sevgili Milliyet Blog okuyucuları... Bu haberi ilk kez siz duyacaksınız... Sonrada tüm Dünya duyacak... Olan bana olacak ama olsun, siz okurlarımın sevgisi bana yeter...
Evet, şimdi geliyorum bu müthiş sırra... Sırrın adı bile beni korkutmaya başladı... Vazgeçsem mi acaba... Hayır, hayır olamaz, okuyucuma ihanet edemem...
Evet, sevgili okurlarım, öncelikle hoşça kalın diyorum, beni bir daha göremeyebilirsiniz... Ben sizleri unutamam...
Arkadaşlar meğerse Kıyamette tek ayakta kalan yer Didim olacakmış... İngilizler bu bilgilere daha önceden sahip olduklarından Didim'den onbinlerce ev almışlar... Bir de ne olmuş biliyor musunuz? Benim kurnaz arkadaşım Didim'den tüm ailesine ve yakınlarına ev almış ve benim bundan daha yeni haberim oluyor... Böyle arkadaş olmaz olsun... Laf aramızda Amerika'nın en üst düzey adamları zenginleri meğerse tüm planlarını Didim'e göre yapmışlar... Şimdi de rahatlayabileceğiniz bir ayrıntıyı vereyim... Maya takvimine göre, kıyamet doğruymuş, yalnız bir yıllık sapma varmış... Bunu Nasssa yetkilileri ve uzmanları biliyorlarmış... Kıyamet 2013 yılına kalmış...
Asıl zor olan bundan sonra başlayacak galiba... Ben bu sırrı paylaştıktan sonra  Didim kapış kapışa gidecek... Belki de dilim varmıyor ama Didim için bir savaş bile çıkabilirmiş...
Asıl korku Didim'de evlerin kapış kapışa gideceğiymiş... Hatta evler zorla da ele geçirilebilirmiş...
Bu yazı yayınlandıktan sonra, ajanlar peşimi bırakmazlar... Bir de; en korktuğum Şirince'de yıllardır şarap depolayan tüccarlardır… En iyisi ben hemen toz olayım hoşça kalın.Sevgili okurlarım hoşça kalın diyorum...Ha unutmadan bir özelimi de reklam olmazsa eğer sizinle paylaşmak istiyorum…Döneceğim elbette, Didim’in “di” si, Medusa’nın “me” si ve Apollo’un “pol” undan oluşan “Dimepol” şarap markasıyla geri döneceğim…Bir şey daha var, “Milliyet Blog” bu olay üzerine beni kovmazsa yine sizlerle birlikte olacağım…Görüşmek üzere…

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..