Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Asil madamex için

Asil madamex için
 

sevgili madam


Bu sabah senin için baktım güneşe.. Gözlerim o ışıkla kamaşırken senin için el salladım gökyüzüne, görürsün diye. Senin için koşmak istedim sokaklara caddelere. Gelip geçenlere adını haykırmak geldi içimden.
Bir süre sonra gökyüzüde kapıldı içimdeki duygu seline, ve senin için ıslandım yine yağmurun serinliğinde...

Bugün senin için sarıldım yine kalemime, kimsenin duymadığı en güzel sözleri seni anlatsın diye yazdım kağıtlara..Hüznü kuşanıp kararınca gökyüzü senin için daldım hiç kurulmamış hayallere..Ve seni haykırdım içimden duyan duymayan herkese...
Senin için en güzel çiçekleri diktim gönlümün bahçelerine, hiç koparılmamak, hiç solmamak üzere....
Senin için baktım bu gece gökyüzüne.
En parlak yıldıza gülümsedim, ismin parlasın diye gözlerimde.
(MADAM)A

Öyle hüzün sardıkı ki içimi çok şey var anlatmak istediğim ama tutuldum kaldım..Çıkmıyor sözler, kelimeler oluşmuyor bir türlü.. Kayboluş bizim için insanlar için ama nekadar bunun farkında olsakta hiç kimse hazırlıklı değildir kayboluşa kayboluşun döşeğinde olsakta...

Sevgili madamex senin içindi bu yazdığım nerden okuduğumu, aklımda kaldığını bile bilmediğim şiir..seni anlatmak için çok az biliyorum ama dedimya tutldu parmaklarım yazamıyorum, beni affet...
iyi uykular MADAM....
 
Toplam blog
: 10
: 2626
Kayıt tarihi
: 07.02.08
 
 

13 sene önce de anne olmuştum ama daha 18 inde kucağımdaki bebeğin gerçek bir bebek olduğunun farkın..