Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '19

 
Kategori
İlişkiler
 

Asılı Duygular

Siz hiç duygusallığınızda boğuldunuz mu derinlere dalıp dalıp çıktınız mı her yukarı çıktığınızda anılar ve geçmişiniz kafanıza bastırıp tekrar dibe gönderdi mi. Bazen kafamdaki kargaşadan yoruluyorum. Geçmişim, anılarım travmalar ‘ım peşimi bırakmıyor.  Kurtulamıyorum unuttum artık dediğim her şey bir anda buzu kırıp yukarı çıkıyor. Ağlamak biraz da olsa rahatlatıyor.  Gemimin yelkenlerini tekrar  kendi nefesimle doldurup yola çıkıyorum maviliklerin güneşin doğuşunu tekrar seyredip devam ediyorum. Sevgiye teslim olmaya çalışıyorum ama korkuyorum kaybetmekten , kırılmaktan , yaralanmaktan yada yaralarımın tekrar kanayıp ve artık kanamasının durmamasından korkuyorum.

Bazen duygularımı kocaman incir ağacında asılı bir beden olarak görüyorum. Kendim asıyorum duygularımı çünkü geçmişin duyguları ağır geliyor kurtulmak istiyorum onlardan belki unutturacak birini düşlüyorum ve hata ediyorum karşımda ki şahısa da haksızlık ediyorum onun benim yaralarımı sarmak gibi bir görevi yok . Umut ediyorum içten içe istiyorum ama herkesin bir geçmişi var biliyorum . Yalnızlıktan korkmuyorum hatta mutluyum bu durumdan çünkü samimiyetsiz bencillikler beni yoruyor ben tüm her şeyimi insanların önüne sermekle yetiştirilmiş biriyim.Bu da çok daha zor oluyor hayır demeyi öğrenebilmeyi isterdim.  Herkesin aynaya bakıp ( ayna mecazi anlamda ) kendini tartması gerekiyor .

 

 
Toplam blog
: 23
: 143
Kayıt tarihi
: 03.09.10
 
 

 sufi ..