Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Asılmış kelimeler

Asılmış kelimeler
 

....................saçlarında intihar kokusu var...................


"yılda bir kere kafanı duvara vur
sen suçunu 
bilmiyorsan da 
savcılar biliyordur..."

fırtına öncesi sessizlik; gözyaşına sığmayandan,
"insaf kaynakları ofisinde"  muhattap bulunamıyor...
artık yoruldum kovalamaktan...
aşktan dahi bahsetmek acı veriyor...
çoktan son demeliydim... ama...  
kalp işte.. durması gerektiği yerde duramıyor.
göğüste bir kafesteymiş... hikaye!
böyle anlatmaya devam edin paralı askerlere...
benimki kayıp
aşk ve özgürlük peşinde...
 
sevgilim bu arada;
saçlarında intihar kokusu var
ciğerimden girmiş;
öldürücü bir hastalık gibi yayılıyor aşk
tepeden tırnağa yanıyor
ve hatta...
dağ bayır yıkılıyor buralar
ağaçları sevmeye devam et
ve ağlama...
 
bir damla gözyaşın heder olmasın sevgilim
cesaret!
bu umut yiyicilere
ne ben yenilirim, ne bu memleket...
 
saçlarında intihar kokusu var sevgilim
bunu yapma... sabret...
elbette kuracağız
duvarları olmayan özgür bi memleket...
.
burda dur kalbim!
acık dur!
yoruldum!
bir adım ötede
ağaçsız bir cinayet mahali var
tutuklamalar gaz gibi yoğun...
 
soruşturmanın selahiyeti adına
"şok gizli" ibaresi var dosyada
 bilgi veremeyiz suçunuz hakkında...
ileri demokrasi!
suçsuzluğunu ispat edene kadar suçlusun...
şiirler anlatmaktan yoruldum demir ranzalara...
 
ve mahkeme kararları
gör çivilerle çakılıyor yaralı ruhlara...
eski demokrasi anlayışınız;
ko'medya aracılığıyla
itinayla silinmeye çalışıldıkça 
hiç düşündünüz mü 
kaç güzel direnişçi girdi ki bun-cacık hayatımıza...
onlar silmeye uğraştıkça 
ben hatırlatmaktan yoruldum...
 
acaba...
 
Ethem' den mi başlasak...
.
.
kovan hala sıcak
fazla uzaklaşmış olamazlar...
.
.
yılda bir kere kalbini yerlere vur
sen sebebini bilmiyorsanda 
tanrı biliyordur...
 
dur artık kalbim
dur
...
dur
...
dur ya da
sonzuzluğa vur...
                                                                                                             (görsel internetten alınmıştır...)
 
prosayko
 
Toplam blog
: 47
: 341
Kayıt tarihi
: 16.11.09
 
 

Affınıza sığınarak sadece "prosayko" olarak bilinmek istiyorum. İnsanlık tarihinin en eski me..