Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '07

 
Kategori
Trafik
 

Aşırı hız yapmayın " ölebilirsiniz "

Aşırı hız yapmayın " ölebilirsiniz "
 

Sürat yapmak felakettir!
Aşırı hız sizi ölüme götürür!
Alkollü araç kullanmayın!
Arka da bebek vardır!
Sevgili araç kullanan ehliyetli “ehliyetsiz” insanlar
Neden birçok yerde bu ya da buna benzer yazılar vardır
Hiç düşündünüz mü?
Bunu hiç düşünmeyen ve uygulamayan trafik canavarlarına söylecek çok şeyim olacak!
Hepiniz aptalsınız!
Ya da bir yazarımız söylediği gibi % 70 aptalsınız!
Bu güne kadar iktidara gelen ve giden bütün partileri eleştirirsiniz
Saçma sapan şeyler yaptıklarını söylersiniz!
Peki bu kavrama giren sizler, neler yaptığınızın farkında mısınız
Tabiri caizse iktidara gelen ve giden partiler sadece “ülkeyi kötü yönetirler”
Peki bu kavrama giren sizler, neleri çaldığınızın farkında mısınız?
Değimlisiniz?
O zaman ne haltlar yediğinizi öğrenmek istiyorsanız
Haber izleyin, gazete okuyun
Çevrenizde;en sevdiğini trafik kazasında kaybetmiş insanlara bir bakınız
Hepsinin içi kan ağlıyor!
Kısaca duyarlı bir vatandaş olun!
İnsan olun be kardeşim
Yıllar önce oturduğum bir mahalledeki bir ablayla karşılaştım tesadüf
Abla nasılsın, abı nasıl diye sordum
Sormaz olsaydım
Ağlamaya başladı kadın caz
Ah be ademcim dedi
4 ay önce eşini trafik kazasında kaybettiğini anlattı bana
insan olmayan bir insan ben bunlara ”orman insanı derim”
alkollü araç kullanıyor, evine gitmek için otobüs bekleyen adamın, otobüs durağında üstüne çıkıyor!
içim parçalandı
bir maaşla geçinen bir ev şimdi nasıl geçiniyor diye sordum kendi kendime
3 çocuklu bir aile, evleri kira, evde başka çalışan yok
Allah yardımcın olsun abla
“ bende imkanlarım doğrultusunda yardım ede cem sana”

Resim: www.ilgaz.gov.tr

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..