Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '08

 
Kategori
Blog
 

Asiyazar medya patronu oldu!

Asiyazar medya patronu oldu!
 

MB’yi satın aldım.

Patron benim ona göre.

Eli kalem tutan blogcular aklınızı başınıza alın, artık asiyazar’ın blogları reytingi götürmezse işiniz zor.

Artık herkes ilk önce asiyazar’ı okuyacak!

Sağolsun cumhurbaşkanı aracı oldu. Biraz Katar şeyhlerinden kredi kopardım. Geri kalanı ise Vakıf ve Halk Bankası kaynaklarından üç yılı ödemesiz hallettim!

Yakında Milliyet gazetesini de almayı düşünüyorum. İlk işim blog editörlerini kapının önüne koymak!

Aysun Kayacı yazısı “ Çamaşırcının kızı sen ha” reytingi götürürken asıl okunmasını istediğim blogları nasıl yerlerde süründürürsünüz hesabını soracağım!

Artık çiçeği burnunda medya patronu olduğuma göre herkes aklını başına alsın netekim!

Blog’un patronu benim.

Saydım parayı aldım.

Kime ne!

Size ne cumhurbaşkanı aracı olduysa!

Katar’a boşuna mı gitti devletin büyükleri.

Hepsi benim adamım.

Reytingler tavan yapmazsa yazacak blog ararsınız ona göre.

Sağolasın isocam, pardon değerli bankalarımız, halkımız!

Sağolasın Baykal’ımız!

Hep muhalefette kal’ımız!

Parayı bastım aldım!

Patron benim…

Ankara.25.04.2008 N.Tüfekçi

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..