Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk...ım...

Aşk...ım...
 

Dünyada hiçbir şey o his kadar zevk veremez insana; sıcacık dolduran aşk varken içinde..

Sabahları kaldıran, geceleri uyutmayan..

Elini kolunu koyacak yer bulamadığın, yüzüne engel olamadığın o gülümsemeyi yerleştiren...

Ağlatan, güldüren....

Az şey istediğin; önceleri ‘bir bakışı yeter’ derken sonra dünyana sığdıramadığın...

En gizemli belki de en açık...

En harikası, ve belki en ızdıraplısı..

Hiç bir şey konuşmadan ne de çok şey anlatabildiğin...

Ben mi?

Uçlarda yaşıyorum aşkımı, hem de nasıl!!!!

Sevgi ile nefret ikizler adeta..

Birinden öbürüne geçmek o kadar kolay ki..

Tüm tutkumla aşka sarılırken bir anda avucumu açıp bırakabiliyorum herşeyi.

En kıyamadığım, düşmanım oluyor o an sanki.

Yufka bir yürek , aynı bedenin acımasız gözlerinde yokoluyor sanki bir an...

Kıskanıyorum hem de deliler gibi..

Seviyorum büyük bir aşkla, tutkuyla....

Alıp başımı, o nereye gitse peşinden kuşlar gibi uçup gidiyorum yanına..

Süprizleridir en tatlı yanı aşkımın, bazen minik bir kart, bazense uzaklardan getirilen bir hediye...

Bazen acı süprizler de yaşatmıyor değilim...

Birlikte gülüp ağlamak; varsa olanı, yoksa yoku paylaşmayı saymak bile tuhaf aşkta olmazsa olmazların arasında....

Neden böyleyim acaba ben...

Kıymet bilemiyorum belki de...

Bir yandan huzur en önemlisi derken hayatımda, diğer taraftan cam çerçeve inmeli gerekirse diyorum aşkımda...

Barışmaktır diyorum en tatlısı; kopan fırtınalı kavgaların ardında...

Bazense yanında iken özlemek deliler gibi; yanındayken yokluğunun içini acıttığını görmek...

Yokluğunu düşünmek ölüm gibi gelirken; yokluğunda durabilmek bazen....

Aşk diyordum aslında ben değil mi?

Nasıl müthiş bir duygudur o insanoğluna bahşedilen...

Her gün hayata daha da bağlayan; sanki yaşamak için sebep veren aşk...

Aşk..aşk..aşk...

 
Toplam blog
: 7
: 687
Kayıt tarihi
: 27.12.06
 
 

Karadenizin en güzel şehirlerinden birinde, Samsun'da doğdum. Üniversiteyi İstanbul'da okudum. Kısa ..