Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk..

Bana ask kac kisiliktir diye sordular cevap veremedim sustum öyle sadece sustum.. Neden sevgilin yok dediler . Beni sevenleri ben sevmiyorum, benim sevdigimde beni sevmiyor dedim. Nerden biliyorsun diye bir soru sordular ufak bir tebessümle yanıtladım. Ben, sevdanın, aşkın en güzelini, en özelini ve en derin olanını yaşıyorum o yüzden bir gün gelirde oda beni severse yüregim hisseder, ellerim onun elleriyle birleşir, dudaklarımdan çıkacak tek sey HERSEYİMSİN, HAYATA YENİ BAŞLADIM olur. Bir aşkta suçlu varsa eger sevgilim o biz degil, bize sunulan kadere baglı yaşadıklarımızdır. Belki de sana hic askım diyemedim, sarıldım ama ne kadar icten oldugunu sen bilmiyordun, cogu seyi bilmedigin ya da bilmiyormus gibi davrandıgın zaman baslamıstı her sey. Ne tutku, ne alıskanlık, ne de geçici bir sevgi yaşıyorum. Dikkatini çekerim geçici bir sevgi dedim çunku ask gecici bir sey degildir. Benimkisi tamda oydu iste AŞKTI, SENDİN... Özgürlük için 18'imi beklemedim çünkü senin yanında yeterince özgürdüm. Gerçekten mutlu bir sekilde nefes alıyordum... Senleydim... Adını, kalbime öyle bir kazımışsınki, beni öyle bir sarmışsınki 4 yanımda senle çevrili oldugundan kaçmayı bi yana bırak içinden çıkıp gezmek bile istemiyorum. Yaşayacaksam burda seninle yaşayacağım diyorum. Çünkü sadece sen yanımdayken baska seylere gereksinim duymuyorum ne yemek, ne su ya da aklına gelebilecek her sey iste... Beni umutlandıracak hicbir sey yapmadın, bundan sonra yapmanıda bekleyemem . Ben seni beni sevdiğin için degil, hayatımda seni zorlanmadan taşıyabilecegim, ölene kadar kalbimde sadece senin olacagın için aşık oldum, sevdalandım.
 
Toplam blog
: 10
: 737
Kayıt tarihi
: 09.01.10
 
 

Merhaba arkadaşlar. Adım Gamze Masrafçı . 15 yaşındayım ve İstanbul'da ailemle birlikte yaşıyorum. Y..