Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '14

 
Kategori
Aşk - Evlilik
Okunma Sayısı
252
 

Aşk! Ah… Minel Aşk…!

Aşk! Ah… Minel Aşk…!
 

İşte aşk gazisi bir kedi..!


 Yani her şeyden önce aşk gelir!

Bazıları da soracaklardır : “Yahu, nedir bu aşk ? Yenilir mi… Yutulur mu? Yoksa , yutulduğunda, insan hasta mı olur…” Nasıl anlatacaksın bu salaklara … Bırak düştükleri yere kadar gitsinler.

Bazıları “Allah aşkına…!” diye tuttururlar. Onlar da kendilerinden geçmiştir ama aslında nereye gittiklerini bilmeyen  Ahu-zadelerdendir… Gerçek Tanrı aşıkları Yunus gibi bir Dergaha kırk yıl odun taşırlar…

Mevlana gibi, Şems gelince ayağına  varırlar…

Gerçek aşık olanlar artık kendi kendilerinde değildirler… Sevdiklerinin çevresinde pervane olan  uçuculara benzerler. Dön Allah dön! Meğer ki sevdiğine varasın.

Ama gerçek aşk’ta seven sevdiğine rahatlıkla çıkarıp kalbini verebilir: Nasıl mı? Dinleyin…

“Kız açık kalp ameliyatı olacaktır. 5 dk kala sevgilisiyle vedalaşır.
“İyileşeceksin Sevgilim. Merak etme… Seni seviyorum…”
“Ben de seni…”
*
Kız ameliyattan çıkar, karşısında babasını görür.
“Sevgilim nerede?”
*
Baba üzgün bir şekilde:

“Sana kalbini verenin kim olduğunu sanıyordun?”

Kız ağlamaya başlar.

“Şaka lan salak. Hemen işi Türk filmine bağlama.
Tuvalete gitti; gelir birazdan…” (İnternet: Sezen Özol’dan)

İşte aşk bunun gibi bir şeydir. Hemen kalbini sunuverirsin sevdiğine. Ondan sonra da tabii salak sen olursun.

……………………………

Aşık oldun mu, işte ancak o zaman, şarkılarla şiirlerle ünsiyetin artar. Ah bir yazabilsem de sevgilimin kolçağının cebine koysam diye, dövünüp durursun. Eğer çevrende bir Cyrano de Bergerac yoksa, yandın gitti, ondan sonra eli enseye atıp, şarkıyı senin söylemen gerekir. Eğer benim gibi sessiz biriysen, artık talihine küs… Ama sen yine de Hamiyet ablanın şarkısını bir dene:

“Gezdiğim dikenli aşk yolarında
Elimden bir kırık saz geldi geçti
Kara talihimden yine bu yılda
Baharı görmeden yaz geldi geçti

Adını andıkça titrerim hâlâ
Var mı benim gibi aşka müptela
Muhabbet denilen püsküllü bela
Sanmayın başımdan az geldi geçti.”

Tabii, bunlar bizim zamanımızın, ince aşk şarkıları. Şimdi olsa, sevgililerine millet hangi şarkıcıdan mülhem, şarkılar söylerlerdi bilmem… Gülşen’den mi; yoksa Yalın’dan mı… Mutlaka şimdi de güzel şarkılar vardır da… Bence bizim zamanımızın Aşk şarkıları daha bir damardan..

“Muhabbet denilen püsküllü bela
Sanmayın başımdan az geldi geçti.”

Kıssadan hisse, daha başka ne söylenebilir ki…

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Yazı, gerçekten güzel şaka değil. Fakat şimdi beni aldı mı bir merak? O kedi dişi mi yoksa erkek mi? Hadi bakalım çık şimdi işin içinden. Ama kafası iri görünüyor ihtimal erkektir erkek hep kadınlar ezılecek değil ya...

Şahin ÖZŞAHİN 
 14.04.2014 17:14
Cevap :
Valla o kadarını bilemiyorum. Başını o kadar büyük belaya soktuğuna göre mutlaka erkektir. Kızlar munis olurlar (Acaba?) bilirsin. Diyeceğim ama, o kadar çok ama var ki... Neyse bu yazıyı da , o kediyi de olduğu gibi kabul et. Saygılar.  14.04.2014 18:39
 

Güzel bir paylaşım, gençliğimizdeki aşk şarkıları gerçekten güzeldi, aşk yolları dikenli olsa da mutlu kılıyordu aşıkları. Selam ve saygılar.NAHİDE ÇELEBİ

NAHİDE ÇELEBİ 
 14.04.2014 15:11
Cevap :
Herkesin devri başka. bir devri daim makinası dönüyor gibi, ama yeniler başka türküler söylüyorlar. Ne yapalım? Sağolun.  14.04.2014 17:18
 

ah, ahhhhhh !

Newyorker 
 14.04.2014 13:30
Cevap :
Aman yahu.. Amerika'dan çektiğih AHHH... Buralardan duyuldu!Bu nasıl aşk, bu nasıl ıztırap... Aman Allah!   14.04.2014 17:22
 

Aşkı çok güzel anlatmışsınız.Acaba gençler bu yazınızda ne demek istediğinizi anlayabilirler mi? Bu ne sevgi ah,bu ne ısdırap,Zavallı kalbim ne kadar harap..Ah,AH!

yılmaz çetingöz 
 14.04.2014 12:04
Cevap :
Yılmaz abi, onlar bizim zamanımızın şarkılarıydı. Gençler zor anlar!  14.04.2014 15:25
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 2579
Toplam yorum
: 10204
Toplam mesaj
: 237
Ort. okunma sayısı
: 752
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster